Lietuvoje įvyko pirmoji „Autoplius vairavimo meistro“ aštunkovė

Šeštadienį  liepos 30-ąją, Vilniuje buvo pakelta „Autoplius vairavimo Meistro“ varžybų starto vėliava. Tai buvo pirmos, analogo neturinčios „Vilniaus slalomas“ renginių tvarkaraštyje aštunkovės  varžybos, susidedančios net iš aštuonių rungčių, kurias varžybų dalyviams reikėjo įveikti per vieną dieną.
„Autoplius vairavimo Meistro“ aštunkovė
„Autoplius vairavimo Meistro“ aštunkovė / Giedriaus Pacevičiaus/„Longas foto“ nuotr.

Dalyviai buvo suskirstyti į keturias klases: visais varomais ratais (AWD), priekiniais varomais ratais (FWD), galiniais varomais ratais (RWD) ir Moterų.

Varžybų startas buvo „Kartlandas Vilnius“ kartodrome. Kiekvienam dalyviui buvo skirta 5 min. kvalifikacinio važiavimo. Buvo skaičiuojamas geriausias trasos įveikimo laikas.

Vėliau visas veiksmas persikėlė į „Vilniaus vairavimo mokyklos“ mokomąją aikštelę, kurioje vyko automobilių slalomas. Tai buvo lengva varžybų įžanga: dalyviams buvo skirti 3 važiavimai iš kurių 2 buvo įskaitiniai. Trasa buvo negreita, bet dalyviams dalį trasos teko važiuoti „gyvatėlę“ atbulomis – kai kuriems tai buvo tikras iššūkis.

Giedriaus Pacevičiaus/„Longas foto“ nuotr./„Autoplius vairavimo Meistro“ aštunkovė
Giedriaus Pacevičiaus/„Longas foto“ nuotr./„Autoplius vairavimo Meistro“ aštunkovė

Trečia rungtis buvo „N40 vyrų autoklubo“ aikštelėje surengtas automobilių slalomas. Ši trasa buvo labiau techniška, dalyviams teko trasą pravažiuoti 3 kartus, iš kurių 2 buvo įskaitiniai.

Po šios rungties dalyviai persikėlė į „E Power Park“ kartodromą prie Trakų, kur elektriniais kartingais atliko penkių minučių kvalifikacinius važiavimus. Įskaitai buvo imamas greičiausias trasos vieno rato įveikimo laikas.

Penkta rungtis – Trakų aikštelėje prie Galvės ežero, kur vyko automobilių slalomas. Dalyviai atliko 3 važiavimus, iš kurių 2 įskaitiniai.

Giedriaus Pacevičiaus/„Longas foto“ nuotr./„Autoplius vairavimo Meistro“ aštunkovė
Giedriaus Pacevičiaus/„Longas foto“ nuotr./„Autoplius vairavimo Meistro“ aštunkovė

Šešta rungtis buvo su keturračiais, visiems dalyvams reikėjo įveikti 3 km „Miško slėnis“ trasa.

Septinta rungtis buvo „Aukštadvario kartodrome“. Visi dalyviai vėl sėdo į 13 AG kartą ir trasoje važiavo 5 ratus. Taškų įskaitoje buvo imamas greičiausia rato įveikimo laikas. Paskutinė aštunta rungtis vėl buvo slalomas, bet šį kartą visiems dalyviams trasą reikėjo įveikti specialiu „skidcar“ rungčiai sukurtu „Ford Focus“ automobiliu, kurio užpakalinė dalis slysta nuo menkiausio vairo suktelėjimo.

Kiekvienoje rungtyje dalyviai savo klasėje pagal užimtas vietas buvo įvertinti taškais. Įvykužius visas rungtis dalyvių taškai už kiekvieną užimtą vietą buvo sumuojami.

„Norėjome renginių, naujų ir sportiškų. Manome, mums pavyko – dalinamės karščiausiomis autosporto naujienomis, o sportiški jie ne tik dėl varžybų, bet dėl naujovių“, – pasakoja Jolanta Iselionienė, „Subaru Klubas“ prezidentė ir šio renginio organizatorė.

2-asis „Autoplius vairavimo meistras“ etapas numatomas šių metų gruodžio mėnesį.

„Autoplius vairavimo meistro“ I etapo prizininkai
Vieta Vairuotoja (-as) Automobilis Taškai
Moterų įskaita
1 Kotryna Kniežaitė BMW 328 260
2 Rūta Saladžienė „Mitsubishi Colt“ 226
3 Rita Sabaitė „Fiat Punto Sporting“ 221
AWD klasė
1 Darekas Ostrovskij „Mitsubishi Lancer Evo X“ 261
2 Tadas Petronis „Subaru Impreza“ 211
3 Vytis Šliažas „Volkswagen Passat“ 202
RWD klasė
1 Gediminas Ramanauskas BMW 325 222
2 Antonas Abragimovičius „Mazda MX-5“ 207
3 Dominykas Neniškis „Lexus IS350“ 201
FWD klasė
1 Vincas Zaleckis „Fiat Punto Sporting“ 177
2 Justas Eimontas „Peugeot 205“ 161
3 Alvydas Šarutis „Fiat Punto Sporting“ 146

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų