Pirmąją ralio dieną „Motorider Racing Team“ nariams – keturračiu „CFMOTO CFORCE 1000“ važiuojančiam Adomui Gančieriui bei „CFMOTO ZFORCE 1000“ motobagiu lenktyniaujančiam Daliaus Mockapetrio ir Antano Kanopkino duetui teko įveikti per du šimtus kilometrų.
Didžioji dalis maršruto driekėsi greičio ruožu, o jame buvo apstu nuotykių ir netikėtumų. D.Mockapetrio ir A.Kanopkino tandemas išvengė didesnių klaidų, tačiau kortas jiems kiek pamaišė sunkiai paaiškinamas varžovo manevras, po kurio „CFMOTO ZFORCE 1000“ bagis liko kreivais ratais ir ne itin gerai veikiančiu vairu.
„Iš pradžių lenkėme daug varžovų, nors ir buvo sunku važiuoti dėl dulkių. Tačiau vėliau vienas varžovas padarė triuką ir išmušė mums ratą.
Buvo taip, kad važiavome grupės priekyje, vedėme koloną, tačiau gi niekas nenori važiuoti iš paskos ir ryti dulkes, todėl prieš posūkį mus aplenkė varžovas. Bet staiga jis ėme ir sustojo. Matyt pasimetė, kur važiuoti.
Nors per dulkes beveik nieko nematėme, tačiau sustojome į jį neatsitrenkę. Bet tuomet jis įjungė atbulinę pavarą ir trenkėsi į mus. Tačiau vienu smūgiu niekas nesibaigė. Jis trenkėsi ir antrą kartą, ir trečią. Spaudėme garso signalą, bet jis nereagavo ir dar kartą trenkėsi į mus atbulomis.
Nesupratome, ką jis ten bandė padaryti, bet tie smūgiai mums brangiai kainavo laiko prasme. Nebegalėjome laikyti tempo, nes buvo sunku vairuoti. Ratai ir vairas stovėjo kreivai. Pažeista ne tik vairo traukė, bet, panašu, ir vairo kolonėlė“, – sakė Dalius Mockapetris.
Be to, ekipa kone pusę greičio ruožo įveikė be pasikalbėjimo įrangos. Šturmanas Antanas Kanopkinas kelią turėjo rodyti gestais.
Duetas svarstė, kad veikiausiai perdegė saugiklis, tačiau galutinę gedimo priežastį nustatys „Motorider Racing Team“ mechanikai.
Tuo metu Adomas Gančierius, važiuojantis „CFMOTO CFORCE 1000“ keturračiu, rimtesnių techninių problemų neturėjo ir džiaugiasi, kad technika atlaikė pirmosios dienos išbandymus.
Pasak atleto, įžanginis greičio ruožas pareikalavo preciziško tikslumo, mat navigacijos įgūdžius teko kombinuoti su daugiau kaip šimtą kilometrų per valandą siekiančiu greičio miško proskynomis. Tikra „gaziuko mugė“.
„Diena gana lengva. Matosi, kad skirta apšilimui. Galėčiau ant vienos rankos suskaičiuoti, kiek kartų paklydau. Tikrai nedaug. Aišku, greičiai labai dideli. Važiavau keletą kartų net 110 km/val. greičiu kvartalinėmis.
Varžovai iš Lenkijos – labai stiprūs. Tiek technika, tiek važiavimu. Tačiau yra ir žioplinėjančių. Gaudo, vejasi, seka iš paskos patys nenaviguodami. Jei aš padarau klaidą, ten pat nuvažiuoja ir jie. Buvo tokių, bet paskui tos uodegos atsikračiau ir pabėgau.
Šiandien sugaišau laiką dėl nutrūkusio GPS siųstuvo laido. Stojau tvarkytis ir manau, kad ten prabėgo kokios penkios minutės. Tačiau viskas gerai.
Technika atlaikė puikiai. Mechanikai neturėjo prie keturračio ką veikti, apart kelių smulkmenų ir pagrindinių mazgų revizijos“, – sakė Adomas Gančierius.
Pagal preliminarius rezultatus, kurie suskaičiuoti vertinant trasoje sugaištą laiką, bet neįtraukus laiko baudų, Dalius Mockapetris ir Antanas Kanopkinas SSV įskaitoje užima 17-ą vietą iš 26-ių dalyvių.
Adomas Gančierius keturračių klasėje klasifikuojamas 18-oje vietoje tarp 28-ių dalyvių.
Geriausiai iš lietuvių keturračių įskaitoje sekėsi Daliui Olechnavičiui, kuris užima 11-ą vietą. Enduro įskaitoje Andrius Liškus pademonstravo pirmą laiką, o trečią poziciją preliminariai iškovojo Aidas Bubinas.
Beje, pirmoji diena kai kam šiose varžybose buvo itin nesėkminga. Net keletas dalyvių, kurių gretose buvo ir „Enduro“ įskaitoje važiuojantys lietuviai, virto nuo motociklų nesėkmingai bandydami įveikti ant kelio nugriuvusį medį.
Vienam užsienio šalies sportininkui netgi teko pasitraukti iš lenktynių, mat krisdamas jis susižalojo ir atsidūrė medikų globoje.