„CFMOTO CFORCE 1000“ keturračiu lenktyniavęs Adomas Gančierius paskutiniame greičio ruože, nusidriekusiame beveik 200 kilometrų distancijoje, finišavo antras.
Anot sportininko, tiek ši diena, tiek apskritai visos lenktynės pareikalavo itin didelės ištvermės. Preliminariais duomenimis, Adomas Gančierius ATV įskaitoje pasirodymą baigė penktoje vietoje, nors prieš varžybas deklaravo, jog patenkintas būtų finišu dešimtuke.
„Šiandien dienelė buvo kaip reikiant, bet esu dar pilnas jėgų ir džiaugiuosi, kad aš finiše. Navigacine prasme tai šiandien diena buvo be jokių priekaištų sau. Tempas buvo nerealus. Vietomis važiavau įspūdingu greičiu. Finišavau šiandien antras, nuo lenko atsilikęs trimis sekundėmis. Šiandien su tuo lenku labai daug važiavome kartu ir tempas buvo tikrai aukštas. Spaudėme stipriai. Per 120 kilometrų sudegė 30 litrų benzino. Tai jau šį tą pasako.
Po degalų pylimo zonos, kurioje buvau greitesnis, išvažiavau pirmas, o po to turėjau incidentą. Nepavyko vienas šuolis, tai iš trasos nuskridau į krūmus. Po to vos nevirtau. Skauda nykštį. Gazą spaudžiau per sukąstus dantis“, – sakė Adomas Gančierius.
Adomas Gančierius negailėjo komplimentų ir „Rallye Breslau“ varžybų organizatoriams, kurie užtikrino sklandžią varžybų eigą. Pasak sportininko, šias varžybas turėtų išmėginti ir daugiau lietuvių, dalyvaujančių įvairiuose renginiuose su keturračiais, tačiau dar nemėginusių lenktyniauti užsienyje.
„Šiose varžybose viskas yra labai aukšto lygio. Nuo tokios infrastruktūros kaip tualetai ar itin nustebinęs maitinimas, iki trasų, organizavimo, rezultatų pateikimo. Tikrai verta čia važiuoti dalyvauti. Maršrutai, konkurentų technika. Viskas čia labai super.
Labai džiaugiuosi, kad mano keturratis atlaikė. Nieko neremontavome apart vieno sulenkto traukės antgalio. Nereikėjo nei pusašių, nei granatų ar dar kažko rimčiau. Keturratis įspūdingos ištvermės. Parodėme, ką gali pigesnė technika.
„CFMOTO“ gamintojas kuria tikrai patikimus keturračius. Finišas penkių dienų varžybose be gedimų jau yra šis tas“, – sakė Adomas Gančierius, lenktyniavęs „CFORCE 1000“ modelio keturračiu.
Daliaus Mockapetrio ir Antano Kanopkino duetas, šios dienos greičio ruožą įveikė vienuoliktoje pozicijoje, o galutinėje SSV įskaitoje užėmė aštuntą vietą. Kirtus finišo arką Antanas Kanopkinas neslėpė emocijų. Jo teigimu, motobagis ne tik pateisino lūkesčius, bet ir juos pranoko.
„Trasa šiandien buvo ne visai mūsų technikai. Labai greitos trasos, todėl galingesnė technika dominavo tol, kol nepradėjo lyti. Per lietų sukibimo visiems trūko. Prasidėjo avarijos. Kai kurios buvo brutalios – su gaivinimais. Bet mes finiše, mes sveiki, technika atlaikė, mes atlaikėme. Verkti norisi.
Per visą maratoną nieko nepadarėme bagiui, niekur neatsitrenkėme. Šiandien šiek tiek pakaito variatoriaus diržas, nes iškart neįjungėme aušinimo. Kai įjungėme, temperatūra iškart nukrito ir žinojome, kad bus viskas gerai. Kas netiki šia technika – pasiūlyčiau nusipirkti ir padaryti „žvakę“.
Tokie smūgiai, tokios apkrovos, toks maratonas. Byrėjo velniškai greiti ir brangesni modeliai. O mes – ne. Mes ne ką prastesni ir galime varžytis su jais. Mus dar tikrai pamatysite. O šias varžybas siūlyčiau išbandyti kiekvienam.
Bent jau paskutinės dvi dienos buvo tikrai tarsi Dakare. Gausite didelį krūvį sau, technikai ir servisui“, – po finišo kalbėjo „CFMOTO ZFORCE 1000“ motobagiu lenktyniavęs Daliaus Mockapetrio ir Antano Kanopkino duetas.
Šiomis lenktynėmis „Motorider Racing Team“ komandos sezonas dar nesibaigs. Ekipos atstovai startuos rudenį Lietuvoje vyksiančiame Enduro ralyje.
Taip pat komanda ketina apsilankyti ir Kinijoje pas „CFMOTO“ technikos gamintojus ir po susitikimo su jais planuos artėjančių sezonų lenktynių kalendorių. Jame, tikėtina, bus dar daugiau varžybų nei šiemet. Ekipa užsibrėžusi ateityje startuoti Merzugos ralyje Maroke, Šilko kelyje ir netgi Dakare.