Dar ketvirtadienį komandos atstovai užsiminė apie netikėtą problemą – brokuotas alyvos radiatorius pradėjo leisti tepalą padirbęs vos kelias valandas. Jį pakeitus į veikiantį, teko koreguoti automobilio nustatymus, mat naujasis – mažesnis ir neužtikrina tokio gero aušinimo.
Penktadienį atsirado nauja problema – dar prieš kvalifikaciją komanda pastebėjo skysčių nuotėkį variklyje – įskilęs šio blokas. Nepaisant to, variklio inžinieriai patikino: 10 valandų toks motoras, užtepus specialiu skysčiu, gali nuvažiuoti.
Problemos nesutrukdė pasiekti puikaus rezultato: „Aquila CR1“ vairavęs Ramūnas Čapkauskas užfiksavo geriausią laiką penktadienio kvalifikacijoje, vieną ratą įveikęs per 1 min. 9,952 sek.
Šeštadienį tai ne itin padėjo. Jau pirmuose ratuose „Aquila“ negalėjo demonstruoti aukšto tempo ir iš pirmos vietos nukrito į 6-ąją. Pasak vairuotojo Sauliaus Girdausko, pirmuose ratuose neveikė vienas iš jutiklių ir automobilis kiekviename rate važiavo keliomis sekundėmis lėčiau nei galėtų.
Tada „Aquila CR1“ neužsivedė po vairuotojų pasikeitimo, o po to trasoje atsilupo variklio dangtis – dėl šių nesklandumų komanda prarado ne vieną minutę laiko ir nukrito už greičiausiųjų dešimtuko ribos.
Starteris atsilaisvino ir jo bendiksas įkrito į greičio dėžę, tada užstrigo ratai. Jeigu pavyks ištraukti bendiksą, važiuosim toliau
Lenktynėms perkopus trečdalio ribą, „Aquila“ vairavęs Deividas Jocius apsisuko trasoje – užsiblokavo automobilio užpakaliniai ratai.
„Starteris atsilaisvino ir jo bendiksas įkrito į greičio dėžę, tada užstrigo ratai. Jeigu pavyks ištraukti bendiksą, važiuosim toliau. Tikimės, kad greitu metu ištrauksime. Dabar aiškinamės, kodėl atsisegė variklio dangtis, nes tokių nesąmonių kartais pasitaiko“, – komentavo komandos vadovas Andrius Ramanauskas.
Ši problema, užsikirtusi pavarų dėžė, praktiškai užbaigė penktadienį kvalifikacijoje nugalėjusių lietuvių pasirodymą: jeigu ir pavyks sutvarkyti „Aquila“, apie aukštesnę poziciją jau nebeišeis net svajoti.