TAIP PAT SKAITYKITE: „iGo2Dakar“ pristato Dakaro ralio 2020 m. trasą: kokie išbandymai laukia lietuvių 7500 km smėlynuose
15min šią savaitę išsakė nuogąstavimų, kad toks netikėtas B.Vanago komandos elgesys gali būti susijęs su vienu iš generalinių rėmėjų. Juk Dakaro projektas imlus pinigams, todėl kiekvieno finansinio partnerio pokyčiai gali lemti daug.
Praėjusią savaitę 15min žurnalistas bendravo su „Toyota“ atstovais, jie sakė laukiantys Dakaro, taigi savo ketinimų remti B.Vanagą neatsisakantys.
Kitas didysis rėmėjas – „General Financing“. Šiais metais keitėsi įmonės vadovybė, todėl galima buvo tikėtis pokyčių ir Dakaro projekto rėmimo fronte.
Dar lapkričio 10 d. B.Vanagas savo FB paskyroje rašė:
„Tai, kad nepasakojame būsimo Dakaro pasiruošimo istorijos, nereiškia, kad nieko neveikiame. Visus metus daug ir sunkiai dirbome, kad gautume naujos patirties ir būtume pasiruošę ateities iššūkiams. Veikiame ir dabar. Kiekvieną dieną. Ateinanti savaitė mums bus egzistenciškai svarbi. Laikykite kumščius.“
Svarbiausia žinia: neeilinė situacija
Ir ta savaitė atėjo. Iš pradžių neįvyko planuotas komandos pristatymas. O ketvirtadienį Benediktas Vanagas FB paskyroje paskelbė jau kitą žinią:
„Pasakysiu atvirai. Turime neeilinę situaciją. Nors iki šiol buvau tikras, kad dalyvausime savo aštuntajame Dakare, šiandien to patvirtinti negaliu.
Visada dalinausi su Jumis ne tik sėkmių akimirkomis. Informuodavau Jus ir apie patirtus iššūkius, nors tai padaryti kartais būdavo labai sunku. Ir dabar, gerbdamas Jus, privalau viską nuodugniai papasakoti. Prisipažinsiu, tai bene sunkiausias tekstas per mano sportinę karjerą.
Su General Financing nuėjome devynerius bendro kelio metus. Metus, kurie buvo kupini savitarpio pasitikėjimo, pagarbos ir žodžio laikymosi. Metus, per kuriuos pavyko sukurti labai daug. Bendromis jėgomis prisidėjome prie Dakaro populiarumo (70 proc. lietuvių domisi šiuo iššūkiu). Manau, mums visiems pavyko prisiminti Vytį, simbolį, kurį mums buvo šiek tiek pratrynę pusę amžiaus trukusios okupacijos metu. Visus tuos devynerius metus General Financing su mumis ėjo petys į petį. Užaugome kaip komanda. Užaugo ir mūsų Partneris. Dakare pasiekėme kol kas geriausią lietuvių rezultatą. Už visa tai noriu labai nuoširdžiai padėkoti tuometinei General Financing komandai.
Diskusijas dėl kito, dešimtojo, sezono su General Financing pradėjome dar liepos mėnesį. Mūsų komandos vardo Partneris mums prasitarė, kad planuoja tapti banku ir dėl didelių, su tuo susijusių investicijų, prašė ateinantiems metams sumažinti biudžetą. Nors Dakarui bei visam metų sezonui lėšų visada trūksta, mes sutikome ieškoti galimybių ir dar labiau susiveržti diržus. Negalėjome kitaip. Devynerius metus gyvenome kaip šeima. Susitarėme.
Praėjusią savaitę, kuomet iki technikos į Dakarą išsiuntimo liko pora savaičių, gavau žinutę, kad pakeistas General Financing vadovas. Po to sulaukiau General Financing marketingo vadovės kvietimo susitikti. Jo metu išgirdome naujieną, kad naujoji General Financing vadovybė nutraukia mūsų 9 metus trukusį bendradarbiavimą.
Žinau, jog yra natūralu nutraukti partnerystę. Tačiau šiuo atveju General Financing ilgametę partnerystę nutraukė neargumentuodami, ir kas blogiausia – likus keletai savaičių iki Dakaro technikos išsiuntimo, kas komandoms yra neformalus didžiausių planetos lenktynių startas.
Tai kritiškai trumpas laikas iš naujo pergalvoti pasirengimo Dakarui strategiją, todėl iškilo rimta grėsmė mūsų dalyvavimui sunkiausiose pasaulio lenktynėse.
Ruošdamiesi Dakarui, jau patyrėme didelių išlaidų: ypač brangus technikos paruošimas, startinis mokestis bei susitarimai su organizatoriumi siekia 100 tūkstančių Eur, nemažą išlaidų dalį sudarė iš anksto įsigyti komandos narių skrydžių bilietai, viešbučiai.
Kas toliau?
Dabartiniame status quo negalime tęsti šio projekto. Tačiau mes dar turime dešimt dienų surasti naujus Partnerius. Viltis maža, bet padarysime geriausia, ką galime. Kaip visada.
Viskas, kas mūsų nenužudo, padaro stipresnius. Einame dirbti dar sunkiau. Ačiū, kad tikite ir esate drauge.
Duosime žinią, kaip mums einasi“.