Nustebo net visko matę Dakaro organizatoriai: Saudo Arabijoje suplazdėjo milžiniška trispalvė

Keturi draugai lietuviai turėjo seną svajonę – aplankyti Dakaro ralį ir palaikyti tautiečius. Šiam tikslui jie sugalvojo į Saudo Arabiją Sausio 13-ąją, Laisvės gynėjų dieną, atsivežti milžinišką 300 kv. m. trispalvę (15x20 m.).

Naujausia informacija iš Saudo Arabijos – 15min GAZAS „Facebook“ paskyroje ir specialiame 15min Dakaro ralio polapyje.

Iškart po finišo 8-ajame Dakaro etape Benediktas Vanagas buvo apstulbęs ir sakė, kad labai didžiuojasi tokiu tautiečių palaikymu. Dėl to dar labiau didžiuojasi esąs lietuvis.

Važiuodami pro vieną iš didžiulių uolų lenktynininkai netikėtai išvydo „trispalvį kalną“. Vaizdas tikrai įspūdingas – uola nuo tolo švietė 300 kv. m ploto trispalve. Šio ambicingo projekto autoriai ir įgyvendintojai – keturi draugai: Rokas Janulis, Martynas Kairys, Šarūnas Šetikas ir Pijus Mačiukas.

Tiesa, Rokas dirba ir gyvena Dubajuje. Todėl ir pakvietė savo bičiulius iš Lietuvos atskristi į JAE ir iki Saudo Arabijos sostinės Rijado 1000 km atvažiuoti automobiliu.

Rekordinio dydžio trispalvę bičiuliai nusprendė išskleisti būtent Sausio 13 d. Tam ieškojo įspūdingo kalno šalia trasos, kad vėliavą matytų visi sportininkai.

Šis patriotiškas poelgis neliko nepastebėtas – milžiniškos trispalvės vaizdu pasidalijo net Dakaro organizatoriai.

Trispalvę vaikinai pasiskolino iš Lietuvos parašiutininkų sporto federacijos (su ja yra atliktas rekordinis šuolis). Už tai labai dėkingi Vytautui Gustaičiui. Plačiau – filmuotame siužete:

VIDEO: Dakaro siurprizas: Dubajuje gyvenantis lietuvis papasakojo, kaip sugalvojo įspūdingą akciją su trispalve

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis