Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Padangų slėgio rebusą išsprendęs Vaidotas Žala dieną užbaigė vėl pajutęs ritmą

Organizatorių pateiktu aštuntojo greičio ruožo aprašymu pasikliovęs „Teltonika Racing“ komandos ekipažas, Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza, buvo pasiruošę akmenims, tačiau trasoje išvydo daugiausia smėlį ir kopas. Sportininkams teko greitai persiorientuoti ir keisti pasirinktą strategiją. Pagreitėję ir pajutę ritmą pirmadienį tarp automobilių ekipažų jie užėmė 20-ąją vietą.
Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza
Vaidotas Žala / Vytauto Dranginio nuotr.

VISOS DAKARO NAUJIENOS

V.Žala pasakojo, kad smėliui visiškai išdžiūvus kopos tapo itin minkštos. Itin sunku jomis važiuoti buvo nesumažinus padangų slėgio.

Kaip ir ankstesniuose greičio ruožuose išliko ta pati dilema: ar saugantis akmenų pasirinkti didesnį slėgį ir kopose tikėtis geriausio.

Minkštos kopos „X-Raid“ visureigiui su didesniu slėgiu pripūstomis padangomis buvo rimtos kliūtys – net keturis kartus teko apsisukti ir tą pačią vietą šturmuoti antrą kartą.

„Iš pradžių buvo ir akmenų, tai vėl pripūtėm padangas didesniu slėgiu. Tai kopose prisikamavom kaip reikiant. Galų gale sumažinom slėgį ir kaip tik nuo tos vietos akmenų jau nebuvo daug, todėl nepramušėm nė vieno rato“, – komentavo lenktynininkas.

Sprendimas, anot V.Žalos, pasiteisino. Nors atrodė, kad ir iki tol su didesniu padangų slėgiu važiavo greitai, smėlynuose ekipažą lenkę varžovai pademonstravo, kad jų tempas nebuvo itin greitas. Išleidus dalį oro reikalai pasitaisė – automobilis noriai lipo į kopas, lengviau buvo išlaikyti pasirinktą trajektoriją.

„Nesuprantu, ką tiksliai organizatoriai nurodo tuose greičio ruožų aprašymuose. Toks įspūdis, kad šiandien 70 proc. trasos buvo smėlynai, nors pagal duotą lentelę turėjo būti nemažai akmenų“, – stebėjosi jis.

Pademonstravo naujų technologijų pranašumą

Dakaro ralio maratono organizatoriai dar kartą priminė dalyviams, kodėl būtent šios lenktynės vadinamos sudėtingiausiomis pasaulyje. Pakeliui į Vadi ad Davasyrą ekipažams teko įveikti daugiau nei 800 kilometrų maršrutą ir pusę šio atstumo sudarė greičio ruožas.

Po starto sportininkus pasitiko nuo horizonto iki horizonto besitęsiantys smėlynai, o antrojoje trasos dalyje – ir įdubę slėniai bei išdžiūvusių upių vagos.

Aštuntajame greičio ruože „Audi“ komanda pademonstravo hibridiniuose „RS Q e-tron“ visureigiuose pritaikytų naujų technologijų pranašumą: Mattias Ekstromas finišavo pirmas, o Stephane‘as Peterhanselis – antras. Du tos pačios komandos ekipažus finiše skyrė vos 49 sekundės. Trečiąją vietą pirmadienį užėmęs Sebastienas Loebas su BRX visureigiu nuo lyderio atsiliko daugiau nei trimis minutėmis.

V.Žala trasoje užtruko maždaug 22 minutėmis ilgiau nei M.Ekstromas, kuris aplenkė lietuvį ir bendroje automobilių įskaitoje. „Teltonika Racing“ komandos ekipažas po aštuonių greičio ruožų bendroje rikiuotėje užima 12-ąją vietą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos