Trasos temperatūra 23 laipsniai, oro – 19 laipsnių. Pagal taisykles, kiekviena komanda turi leisti važiuoti dviem pilotams, skaičiuojama jų geriausių rezultatų suma. Po to – finalinis dešimties greičiausių važiavimas.
Naujausi įvykiai – viršuje
Visos 1006 km lenktynių naujienos, galerijos, reportažai
Žvelgiant strategiškai, komandoms nėra reikalo laimėti pirmąją kvalifikacijos dalį. Svarbu patekti į greičiausių dešimtuką ir tuomet jau nugalėti finaliniame „superpole“ važiavime.
TAIP PAT SKAITYKITE: Treniruotėse pagerintas Palangos trasos rekordas – 1 min. 05,941 sek.
Kvalifikacijos finalas „Superpole“. Ir vėl rekordas
Teisėjai suskaičiavo rezultatus ir paskelbė, kad į kvalifikacijos finalą pateko automobiliai, kurių startiniai numeriai 63, 2, 1, 17, 91, 72, 66, 7, 92 ir 78.
A.Fjordbachas (Stateta, Mercedes AMG GT3) pirmoje gesinimo zonoje net du kartus kliudė padangas. Bet vis tiek demonstravo geriausią rezultatą – 1:05.834! Rekordas! Netrukus – dar kartą – 1:05.462!
Antras – Julius Adomavičius, tilpęs į tą pačią sekundę. Trečias – Simas Juodviršis. „Mercedes“ ir dvi „Audi“.
Maloniai nustebino Paulius Paškevičius (Lamborghini), Robertas Kupčikas (Porsche Baltic) ir Karolis Jovaiša su senos kartos „Porsche 911“.
Po kvalifikacijos „Stateta“ pilotas Edvinas Žadeikis sakė, kad lenktynininkai ilgokai užtruko šildydami padangas trasoje. Todėl pasiekti maksimalų rezultatą liko nelabai daug laiko.
Filmuotas nugalėtojo komentaras:
Antroji kvalifikacijos grupė
Antroje grupėje startavo TCR, GT4, SP3 ir TC5 klasių automobiliai, kurie yra ne tokie greiti, kaip GT3.
Iš karto į priekį išsiveržė (Breitto Baltic Caps) BMW M4 Silouette. Jie vieninteliai šioje grupėje telpa į 1:10 min. Klaudas Bučinskas, sėdęs prie vairo po Bas Schouten, pasiekė puikų laiką – 1:08.590 min.
Jiems ant kulnų lipo „Ignera Bio-Circle by Dynamit“, turėję galimybių patekti į bendrą TOP10. Trečioje grupės pozicijoje – „Porsche Baltic“ (Cayman GT4).
Beje, Manto Matukaičio „Ignera Bio-Circle by Dynamit“ neteko vieno mechaniko. Jam pėdos pirštus pervažiavo ratukai, kuriais gabenami automobiliai, mechanikas ligoninėje.
Jau pačioje pradžioje kvalfikacija buvo sustabdyta – Nr.13 (DMK racing Team) Audi TCR netilpo trasoje nuvažiuodama nuo Kretingos viaduko posūkio. Po petraukos kvalifikacija pratęsta.
Pirmoji kvalifikacijos grupė
Le Mano patirties turintis Andresas Fjordbachas (Mercedes AMG GT3) iškart pasiekė 1:06.034 min. rezultatą (Mercedes AMG GT3). Jan Magnussen (F1 legenda) truputėlį lėtesnis. Be to, panašu, turėjo kontaktų su padangomis. Į antrą poziciją netrukus pakilo Justas Jonušis, 1:07.914 (Audi R8 LMS GT3). Bet Julius Adomavičius tuo pačiu automobiliu buvo šiek tiek greitesnis – 1:06.375 min.
Galiausiai iššovė Julius Adomavičius (Circle K, Audi R8 LMS GT3) – 1:05.983!!! Tai – geriausias rezultatas, lietuviai aplenkė užsienio žvaigždes. Tiesa, iki A.Fjordbacho treniruotėse pasiekto rekordo šiek tiek trūksta.
Problemų trasoje turėjo „Ringaudų serviso“ Lamborghini, pasivažinėjęs žole. Bet, regis, nebuvo apgadintas.