Pokyčiai Palangos 1006 km lenktynėse: nugalėtojai laistysis ne šampanu

Liepos 19–22 dienomis didžiausiame vasaros kurorte Palangoje vyksiančių „ENEOS 1006 km lenktynių“ nugalėtojai ir prizininkai ant podiumo laistysis ne šampanu, kaip buvo įprasta per visą renginio septyniolikos metų istoriją, o pienu.
Indianapolio lenktynėse nugalėtojai geria pieną
Indianapolio lenktynėse nugalėtojai geria pieną / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kaip reaguos sportininkai, vietoje įprasto gėrimo su burbuliukais ragaudami atšaldytą, jėgas padedantį atgauti pieną?

„Eneos 1006 km“ lenktynių nugalėtojų laukia pienas

„Labai normaliai. Po sunkių treniruočių, juolab varžybų, bent jau man geriausia atgaiva – pieno kokteiliai arba pats pienas“, – pasibaigus varžybų klipo filmavimui sakė tituluočiausias šių lenktynių sportininkas, net šešis kartus laimėjęs Palangos maratoną Jonas Gelžinis.

Lietuvoje tai bus naujovė, tačiau pasaulyje – anaiptol. Ir dabar po Jungtinėse Amerikos Valstijose vykstančių garsiųjų „Indy 500“ lenktynių jų nugalėtojai ir prizininkai ant podiumo laistosi ir ragauja pieną, o šitos ceremonijos nuotraukos apkeliavo visą pasaulį.

Įdomi ir šios istorijos, tebesitęsiančios nuo pat 1936 metų, užuomazga. Trečią kartą laimėjęs „Indy 500“ Louisas Meyeris ant pakylos atsinešė butelį pieno ir demonstratyviai mėgavosi šiuo gėrimu. Tai pastebėję pienininkai akimirksniu sumojo, jog nugalėtojų pakyla – puiki reklama jų produkcijai, ir nepraleido progos.

Tradicija buvo nutrūkusi tik antrojo pasaulinio karo metais, o nuo 1956-ųjų ji vėl tęsiasi.

„Gal ir mūsų naujovę palankiai sutiks lenktynininkai, o ji pasirodys tokia pat gaji, kaip ir Indianapolyje. Juolab kad pienas visiškai atitinka nūdienos reikalavimus...“ – šypsodamasis sako „ENEOS 1006 km lenktynes“ rengiančios „Promo Events“ direktorius D.Jonušis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis