Situacija lenktynių žiūrovams sukėlė tikrai daugybę emocijų. Akivaizdu, kad N.Dagilis, atvairavęs „Mercedes AMG GT3“, kiek per anksti pasuko į dešinę. Taip pat akivaizdu, kad jo trajektorijoje neturėjo stovėti kitos komandos atstovas. Priežastis – nesusikalbėjimas. Nes H.Aleksandravičius stovėjo „Circle K“ komandos zonoje, tačiau išėjęs į Pitlane zoną. Kontakto buvo galima išvengti, jei „Mercedes“ link savo boksų būtų sukęs bent pora metrų toliau arba jei H.Aleksandravičius būtų žengęs į Pitlane dešimčia sekundžių vėliau.
Kiekvienos komandos atstovas laiko vadinamąjį „saldainį“ (lollypop), kurį iškelia, siekdamas, kad pilotas iš tolo pamatytų, kur yra jo sustojimo vieta. Akivaizdu, kad „Mercedes“ pilotas iš anksto nepamatė, kur turėtų sustoti, tad pasuko dešiniau, nenorėdamas pralėkti savo zonos.
Pakalbinus patį Harį, jis tik linksmai paminėjo, jog mano, kad šis atsitikimas tikrai buvo netyčinis. Paklaustas, ar įprastai prieš varžybas fiziškai ruošiasi tokiems varžovų piruetams, Haroldas tik pajuokavo:
„Iki šiol nebuvo prasmės, nes tai pirmas toks atvejis per 20 metų trunkančią mano karjerą autosporte.“
Medikai Haroldą apžiūrėjo ir yra įsitikinę, kad jis tikrai sveikas. Tad leido pratęsti lenktynes.