Paviešinta, kokiais agregatais M.Samsonas ir M.Varža aprūpino savo kovinį BMW M3X

Martynas Samsonas ir Mindaugas Varža – tie lenktynininkai, kurie stebina ne tik savo pasiekimais trasoje, bet ir inžineriniais sprendimais. Sportininkai jau ne kartą praeityje „išbėgdavo į aikštelę“ išskirtiniais automobiliais, o dabar autosporto gerbėjus stebina savo rezultatais, demonstruojamais prie savadarbio BMW M3X vairo.
BMW M3X
BMW M3X / MSphoto.eu nuotr.

Ne vienam autosporto aistruoliui kilo klausimas, kokie techniniai sprendimai slypi šiame automobilyje. Martynas Samsonas ir Mindaugas Varža galiausiai numetė paslapties šydą nuo savo BMW M3X ir paviešino modifikacijų sąrašą.

Automobilis dažnai vadinamas „bomba“ ar „bagiu“.

„Štai trumpas mūsų BMW M3X aprašymas. Automobilis dažnai vadinamas „bomba“ ar „bagiu“. Norime parodyti, iš ko jis sudarytas, kaip buvo pagamintas, parodyti jo svorį ir galingumą. Šis automobilis nėra kažkas super stebuklingo, o yra tiesiog taisyklingas derinys, kurį nėra taip sudėtinga pasidaryti patiems“, – sakė Mindaugas Varža.​​

  • Bazinis modelis: BMW E46 330xi (325xi) 2001-2005MY
  • Variklis: BMW E46 M3 S54 414Ag 429Nm kurtas „SamsonasRacingEngine“. „Millers Oils“ alyva viduje
  • Variklio ir transmisijos valdymo blokai: „Motec“
  • Elektrinė dalis: „SamsonasRacing“
  • Kuras: E85 „Lukoil“
Komandos nuotr./BMW M3X dalys ir darbai
Komandos nuotr./BMW M3X dalys ir darbai
Komandos nuotr./BMW M3X dalys ir darbai
Komandos nuotr./BMW M3X dalys ir darbai
  • Pusašiai: Originalūs BMW pusašiai. Priekyje E46 330xi/325xi. Gale E46 M3. XADO alyva
  • Kardanai: „SamsonasRacing“ ir originalios E46 M3 granatos.
  • Stabdžiai: „Willwood“ suportai. „Carbon Lorraine“ kaladeles. Originalūs stabdzių diskai. „Millers Oils“ stabdžių skystis viduje.
  • Amortizatoriai: „Samsonas“/„Ohlins“ TPX priekyje ir TTX gale.
Komandos nuotr./BMW M3X dalys ir darbai
Komandos nuotr./BMW M3X dalys ir darbai
  • Balkiai: Priekinis originalus E46 330xi. Galinis originalus E46 M3
  • Svirtys, stebulės: Priekyje originalai BMW E46xi, gale originalai E46M3
  • Vairo kolonėlė: Originali BMW E46xi perdaryta į 2,5 apsisukimų
  • Svoris: 1350kg sausas svoris įskaitant vieną atsarginį „Team Dynamics“ ratą, „Pirelli“ padangą ir „EvoCorse“ domkratą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų