Šis ekipažas žadėjo Buenos Aires pasiekti diena anksčiau nei kiti Lietuvos ekipažai, kad spėtų ekstremaliomis sąlygomis išbandyti savo automobilį. Primename, kad net ir naujas degalų bakas į „Overdrive Hilux“ buvo įdėtas tik prieš išsiunčiant bolidą į Pietų Ameriką. Tad abu ekipažo nariai neslėpė noro dar iki starto bent kartą pasibandyti automobilį 36–40 laipsnių karštyje.
Argentiną jie pasieks ankstų antradienio rytą, o automobilį uoste atgaus vidurdienį.
Abu gimė Neringoje
Nuotaikingų palydėtuvių oro uoste metu Antanas ir Darius pranešė, kad Dakare atstovaus ne tik Lietuvai, bet ir kopų kraštui – Neringai. Nes abu ekipažo nariai gimę šiame regione. Pasak Antano, lenktynininkai saugo Neringos kopas, todėl ardyti smėlio grožybių vyksta svetur – ten, kur jos nėra saugomos.
Į Dakaro ralį jie išsivežė ne tik Lietuvos trispalvę, bet ir oficialią Neringos vėliavą.
Draugai suorganizavo totalizatorių
Antanas, kuriam žmona vos prieš mėnesį dovanojo sūnų (jau ketvirtas lenktynininko vaikas), pripažino, kad artimiausi žmonės nereikalauja iš jo ypatingų rezultatų. Svarbiausia – nenusisukti sprando, grįžti sveikiems.
Darius Vaičiulis, prieš išleistuves diskutavęs apie dykumų maratoną su draugais, antrino Antanui. Svarbiausia – finišuoti. Tačiau prisipažino, kad su draugais jie surengė totalizatorių, kurio metu vienas bičiulis prognozavo netgi 17-ąją vietą bendroje įskaitoje (B.Vanago ir A.Rudnitskio 2015 m. iškovota 24-oji vieta – kol kas geriausias rezultatas tarp Baltijos šalių atstovų).
Netrukus į oro uostą atvyko ir Saulius Jurgelėnas, kurį į Dakarą išlydėjo Vaidotas Žala (jis skris po 2 dienų).