„Porsche“ ir „Audi“ jau žvalgosi į F1: įvardyta ir data, kada planuojamas startas

Tinklapis Motorsport praneša, kad „Porsche“ ir „Audi“ nusprendė dalyvauti „Formulėje 1“ nuo 2026 metų.
Maxas Verstappenas Imoloje
F1 Imoloje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tinklapis cituoja „Volkswagen“ grupės vadovą Herbertą Diessą. Jis apie tokią iniciatyvą kalbėjo "YouTube" laidos „Dialog with Diess“ metu. H.Diesso teigimu, VW prekės ženklas F1 projekte nedalyvaus, nes nėra tam tinkamas, o abu prabangūs grupės gamintojai prie Formulės 1 jungsis savarankiškai.

15min jau rašė apie tokius koncerno planus. Jau anksčiau buvo kalbama, kad „Audi“ pasiryžę sumokėti pusę milijardo eurų už prisijungimą prie „McLaren“. Tuo metu „Porsche“ galėtų tartis dėl partnerystės su „Red Bull Racing“ ekipa.

Manoma, kad „Volkswagen“ svarbu tai, ar „Formulė-1“ pasieks savo tikslus per artimiausius ketverius metus pereiti prie sintetinių degalų ir nuo „McLaren“ veiksmų elektrifikuojant savo automobilius. Mat, siekdama atkurti savo įvaizdį po „Dieselgate“ skandalo, „Volkswagen“ į elektromobilių gamybą investavo daugiausiai iš visų gamintojų.

H.Diessas sakė, kad F-1 akcentuoja tvarumą. O ši vertybė populiarėja tarp jaunesnių žiūrovų, todėl yra patraukli ir koncernui.

Tiesa, oficialaus šios naujienos paskelbimo teks palaukti. Galimai apie tai bus pranešta liepą Austrijos GP metu.

Paskutinį kartą „Porsche“ kaip variklių gamintoja F-1 dalyvavo 1991 m., tiesa nesėkmingai. „Audi“ kiek anksčiau pasitraukė iš „Formulės-E“, kad galėtų susitelkti į Dakaro ralio projektą ir grįžti į 24 val. Le Mano lenktynes kartu su „Porsche“. Tačiau gali būti, kad Le Maną ir WEC pasaulio čempionatą nustelbs F1. Tiesa, „Porsche“ neatsisakė Le Mano prototipo bandymų. Taip pat lenktyniaus „Formulėje-E“ iki 2024 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis