Profesionalai – apie dažniausias klaidas keturračių sporte ir sunkias pasekmes

„ATV fanai“ – viena labiausiai patyrusių keturračių komandų Lietuvoje, už kelių savaičių iškeliausianti į prestižines keturračių varžybas Rumunijoje „Hunt the Wolf“. Jos atstovas Antanas Kanopkinas parodė ir papasakojo apie klaidas, kurias dažniausiai daro mažiau patyrę keturračių motociklų vairuotojai, ir apibūdino kliūtis, kurios jų lauks Rumunijoje.

„Čia yra pamoka. Su keturračiu buvo bandoma šokti nuo kalno į apačią. Šuolio metu viskas buvo tvarkoje – spaudžiamas akceleratorius, prasisuka ratai. Tačiau reikėjo dar daugiau greičio, kad nusileidimas vyktų visais ratais. O vos palietus kalną priekiniais ratais, akceleratorius buvo atleistas – tai savaime pristabdė motociklą, jėga išmušė rankas nuo vairo, o toliau vaizdas, kuris dažniausiai visiems patinka“, – itin kraupiai atrodantį epizodą apibūdino A.Kanopkinas. Jame užfiksuotas nuo kalno šokantis ir per priekį virstantis keturratis – per tokį incidentą vairuotojas gali ne tik susilaužyti vieną kitą kaulą, bet ir atsidurti po pačiu pusę tonos sveriančiu keturračiu.

Šuolio metu viskas buvo tvarkoje – spaudžiamas akceleratorius, prasisuka ratai. Tačiau vos palietus kalną priekiniais ratais, akceleratorius buvo atleistas...

Kalbėdamas apie kitą kliūtį, važiavimą šonu per kalną, vairuotojas pabrėžė tą pačią teoriją – negalima atleisti akceleratoriaus. Vos sumažėjus traukai, keturratis slenka žemyn ir tik vairuotojo profesionalumas gali išgelbėti nuo virtimo. Tokių kalnų Rumunijoje bus itin daug, o Lietuvoje juos galima rasti karjeruose.

Važiuojant keturračiais varžybose, kartais pasitaiko itin lėtai įveikiamų kliūčių – vieną tokių galima matyti vaizdo siužete nuo 1 min. 35 sek. Čia ir nuokalnė, ir įkalnė, ir ant kelio besimėtantys akmenys siekia neleisti vairuotojui pasiekti finišo. A.Kanopkinas parodė jų komandos užfiksuotą siužetą, kai analogiškoje lėto važiavimo situacijoje atsidūręs žmogus vos neapvirto aukštielninkas.

„Kairysis ratas buvo įremtas į medį ir buvo smarkiai paspaustas akceleratoriaus pedalas. Dabar dar viskas laimingai baigėsi, tačiau jeigu būtų paspausta šiek tiek daugiau, vaizdas galėjo būti liūdnesnis. Šioje vietoje svarbiausia viską įvertinti: jeigu kliūtis jau verčia motociklą, reikia kuo greičiau sustoti“, – kalbėjo „ATV fanai“ komandos narys.

Jis pabrėžė, kad itin svarbu yra teisingai važiuoti per balas ir parodė siužetą, kuriame du prieš A.Kanopkiną važiavę keturračiai kliūtį sėkmingai įveikė, o jis pats važiuodamas per balą apvirto.

„Šitoje vietoje aš pamažinau greitį ir į balą įvažiavau nedidindamas greičio, nespausdamas akceleratoriaus. Kai įvažiuoji į vandenį, reikia spausti maksimaliai – turi būti trauka, nepriklausomai nuo greičio. Kai yra trauka, pasikelia priekis, ratai sukasi ir per vandenį eini kaip per orą“, – vaizdingai pasakojo keturračių motociklų sporto aistruolis.

Jis atskleidė ir pačią didžiausią neseniai keturratį nusipirkusių naujokų klaidą – norėdami „išpiešti saulę“, jie dažnai apvirsta. Kodėl tai įvyksta bei kitus A.Kanopkino užfiksuotus vaizdus iš jo avarijų bei klaidų stebėkite žemiau esančiame vaizdo įraše.

VIDEO: Antanas Kanopkinas pasakė, kokias klaidas dažniausiai daro keturračių vairuotojai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų