Iš Lietuvos „Motorider Racing Team“ karavanas pajudėjo dar penktadienį vakare. Iki varžybų vietos dalyviams reikėjo įveikti daugiau nei šešis šimtus kilometrų. Paryčiui ekipa pasiekė tikslą ir auštant įsikūrė ant ežero kranto įrengtame pirmajame bivake.
Komanda turėjo laiko pailsėti po ilgos kelionės, mat visi registracijos varžyboms formalumai buvo suplanuoti tik šeštadienio popietę. Laiką komanda sutartinai skyrė miegui.
Kiek vėliau prasidėjo dalyvių registracija ir administracinės komisijos formalumai. Vairuotojai ir šturmanai turėjo pateikti reikalaujamus dokumentus ir po to jiems buvo įteikti lipdukų paketai. Taip pat dalyviai turėjo susipažinti ir su pirmosios medicininės pagalbos teikimo principais.
Apklijavę „CFMOTO ZFORCE 1000“ motobagį ir „CFMOTO CFORCE 1000“ keturratį komandos nariai pajudėjo į techninę komisiją. Čia staigmena laukė Daliaus Mockapetrio ir Antano Kanopkino, kurių motobagis atitiko ne visus reikalavimus. Tiesa, trūkumai buvo minimalūs, tad ekipa juos spėjo pašalinti dar tą patį vakarą ir gavo leidimą startuoti pirmadienį prasidėsiančiose varžybose.
„Taisykles reikia skaityti, tai dabar perskaitėme tą lapą, kurio buvome neperskaitę prieš tai. Komisijos nariai pasakė, ko trūksta. Priekyje turėjo būti du buksyravimo taškai, gale taip pat.
Reikia keturių stop žibintų gale. Dabar tas problemas sprendžiam. Nuo priekabos imame trūkstamas dalis ir motobagis bus su priekabos elementais“, – sakė Antanas Kanopkinas.
Tuo metu Adomo Gančieriaus keturračiui techninės komisijos nariai priekaištų neturėjo ir iškart į patikros lapą sudėjo visus reikiamus antspaudus.
Beje, lietuvių vairuojama „CFMOTO“ technika sulaukė kitų dalyvių dėmesio. „Rallye Breslau“ varžybose šis Kinijos keturračių ir motobagių gamintojas nėra populiarus, tad lietuvius būsimi varžovai palydėdavo smalsiais žvilgsniais.
„Visi stebisi, nes pirmą kartą šiose varžybose yra „CFMOTO“. Čia visi pripratę matyti „Yamaha“, „Polaris“, „Can-am“. Niekas nežino, kas per technika yra „CFMOTO“.
Bandysime jiems parodyti, kokia ta technika. Jei reikės, ištiesime ir pagalbos ranką. Na o šiaip, tai mūsų tikslas yra finišas“, – sakė Adomas Gančierius.
Per penkias „Rallye Breslau“ dienas dalyviai bei ekipažai, priklausomai nuo klasių, kuriose varžosi, turės įveiki nuo 1100 iki 1500 kilometrų.
Organizatoriai tvirtina, kad šiemet jubiliejinės, 25-osios varžybos bus kaip niekada sunkios ir pareikalausiančios ne tik fizinės, bet ir technikos ištvermės.