Po dviejų apsisukimų trasoje ir gautos baudos Rokas į TOP12 nepateko. Laukiame sekmadienio starto nuo 9.30 val. ryto. Gal Roką aplankys sėkmė, juk Švedijoje jis net degančiu automobiliu pateko į pusfinalį.
Lemiama kvalifikacija Q3
Rokas startavo pirmoje grupėje. Buvo agresyvus, pirmajame posūkyje bandė stumdytis su varžovais. Bet ir vėl apsisuko, prarasdamas svarbias sekundes. Ir nors savo komandos draugą G.Chicheritą, važiuojantį analogišku „Clio“, pavijo, nuo važiavimo lyderio L.Dorano nuolat tolo. Akivaizdu, kad greičio automobiliui trūksta, o Rokas važiuoja ties riba. Todėl reikia ir Fortūnos pagalbos.
Belaukiant Q3
Akivaizdu, kad Rokui reikia labai gero rezultato. Ar jis rizikuos, stengdamasis jau pirmajame posūkyje išsikovoti geriausią poziciją? Nėra ko prarasti. Laukiame.
Antrasis startas Q2
Rokas po starto išsiveržė į antrąją poziciją, paskui puikiai startavusį T.Scheiderį. Rokui šiek tiek „padėjo“ pirmajame posūkyje atsitrenkęs į atitvarus J.Paasonenas. Atrodė, kad Roko laikas bus visai geras. Tačiau po Jokerio jis grįžo į trasą pas A.Marklundą (GCK, Megane). Trečia vieta ir gana vidutiniškas rezultatas. Ir dar bauda už kontaktą su J.Paasonenu...
Po Q2 bendroje įskaitoje Rokas smukteli dar viena pozicija žemiau. Ar pavyks pakilti iki TOP12, garantuojančios vietą pusfinalyje, paaiškės po trečiojo važiavimo Q3.
Tiesa, su kitu „Clio“ kitoje grupėje startavęs komandos draugas ir savininkas G.Chicheritas – dar sekunde lėtesnis. Kokia peršasi išvada?
Komentaras po Q1
Burtų keliu paaiškėjo, kad 11.45 val. antroje kvalifikacijoje pirmiausia važiuos Q1 prasčiausią rezultatą pademonstravę pilotai. Rokas, deja, kol kas tarp jų.
„Ne pats geriausias mano startas. Smuktelėjau žemyn po apsisukimo Q1. Tikiuosi, Q2 startas bus geresnis“, – pakomentavo R.Baciuška savo feisbuke.
Pirmasis startas, Q1
Rokas startavo ketvirtoje grupėje. Starto procedūra pavyko neblogai, pirmajame posūkyje Rokas buvo trečias paskui K.Hanseną ir M.Ekstromą – tikrai greitus lenktynininkus. Vis dėlto tauragiškis nusprendė nepasitenkinti šia pozicija, jau pirmajame rate pasuko į Jokerį.
Iš esmės Rokas galėjo būti trečias šiame važiavime, o bendroje įskaitoje būtų lengvai tilpęs į TOP12, o gal net į TOP10. Tačiau, panašu, R.Baciuška persistengė, perdegė ir antroje kvalifikacijos dalyje posūkyje apsisuko, praleisdamas į priekį akivaizdžiai lėtesnį J.Paasoneną.
Po Q1 Rokas užima 15-ąją vietą ir tikrai turi visus šansus patekti į TOP12, taigi ir į pusfinalį.
„Clio“ yra per lėtas
Tiek važiuojant Rokui Baciuškai, tiek didelę patirtį sukaupusiam automobilių testuotojui Kevinui Abbringui, akivaizdžiai matėsi, kad „Renault Clio“ nėra pakankamai greitas, kad galėtų konkuruoti su tituluotų varžovų technika.
Todėl Rokas ankstesniame etape Švedijoje žodžių į vatą nevyniojo: „darau viską, ką galiu, bet trūksta greičio“.
Automobilis rugsėjį buvo tobulinamas, keičiami nustatymai. Galbūt tai padės pasiekti geresnių rezultatų. Kita vertus, Rygos trasoje daug asfalto ir mažai žvyro. O tai kartingų meistrui Rokui Baciuškai, pernai sublizgėjusiam Rygoje su „Megane“, yra palanku.