Kaip teigia varžybas organizuojanti komanda, šeštadienį po „Drift Arena Cup“ trečiojo etapo dalyviams skirstytis namo neteks, kadangi jau kitą dieną čia įvyks dar neregėto formato renginys, pavadintas „drifto“ dūzgėmis. Jame dalyviai varžysis pagal kitokias taisykles nei įprastai vadovaujamasi šoninio slydimo varžybose.
Tai pilotams garantuos maksimalų skaičių važiavimų ir eliminuos kvalifikacinių važiavimų barjerą, kuris įprastai ir priverčia anksčiau laiko pakuotis daiktus įprasto formato „drifto“ varžybose. Organizatorių tvirtinimu, dūzgės bus skirtos tiems, kurie nori iš renginio pasisemti maksimalų kiekį įspūdžių ir trasoje varžytis nesibaiminant pralaimėjimo ir iškritimo iš tolimesnės kovos.
Pasak organizatorių, šio formato idėja kurta ir brandinta ilgą laiką. Norėta sukurti tokį formatą, kad dalyviai gautų kuo daugiau važiavimų, bet būtų išlaikyta ir varžybų intriga.
„Viskas vyks tokiu principu, kad iš visų atvažiavusių dalyvių burtų keliu bus sudaromos poros, kurios trasoje varžysis ne tam, kad vienas kitą įveiktų, bet kad siektų bendrai surinkti kuo daugiau taškų, kuriuos po to dalinsis per pusę.
Porinių važiavimų esmė čia nebus priekyje važiuojančiam pabėgti, o galiniam – sekti. Reikės parodyti kuo geresnį porinį važiavimą su kolega kaip komanda. Kuo daugiau balų kartu surinks atsitiktiniu būdu suburtas duetas, tuo daugiau jų atiteks kiekvienam, padalinus per pusę abiems po lygiai. Priekyje važiuojantis pilotas neturės stengtis pabėgti, bet jam reikės važiuoti taip, kad iš paskos sekantis kompanionas pagal jį galėtų pravažiuoti maksimaliai gerai. Tai padidins bendravimą tarp sportininkų, sukurs glaudesnį ryšį tarp „drifto“ bendruomenės narių bei leis pilotams pasisemti patirties vieniems iš kitų, padiskutuoti apie skirtingas važiavimo technikas ir atrasti geriausią tarpusavio taktiką, kad jų duetas pasirodytų kuo rezultatyviau.
Žinoma, bus išlaikoma taisyklė, kad pora turės atlikti teisėjų paruoštą trasos įveikimo užduotį. Bus tikrai įdomu, nes tokios taisyklės dar niekada niekur nebuvo naudotos ir tai leis dalyviams mėgautis maksimaliu važiavimų skaičiumi nebijant iškristi, priešingai nei rengiant kvalifikacinius važiavimus. Toks formatas garantuos puikius vaizdus ir žiūrovams, kadangi jau nuo paties pirmojo starto važiavimai bus artimi ir gražūs.
Beje, šiose „drifto“ dūzgėse teisėjaus patys pilotai, kurie turės progą atsidurti kitoje barikadų pusėje ir suprasti, kaip vyksta teisėjavimas, kokiais kriterijais remiamasi ir kaip vertinamas dalyvių važiavimas. Būtent šįkart jie turės progą atsidurti teisėjų amplua“, - tvirtina varžybų organizatoriai.
Dar viena staigmena, kuri čia lauks tiek dalyvių, tiek žiūrovų – JAV gyvenančio ir ten lenktyniaujančio lietuvio vizitas. Į Marijampolę atvyksta ir čia startuos Aurimas „Odi“ Bakchis, kuris už Atlanto varžosi „Formula Drift“ čempionate. Tai bus viena iš retų progų šį pilotą pamatyti ir su juo pabendrauti mūsų šalyje.
Prieš „drifto“ dūzges, kurios „Drift Arena“ trasoje vyks sekmadienį, dalyvių šeštadienį lauks trečiasis „Drift Arena Cup“ etapas, kuriame dalyviai šį sezoną varžosi dėl beprecedenčio dydžio prizo – dešimties tūkstančių eurų, kurie metų gale bus išdalinti dešimčiai geriausių pilotų.
Po dviejų įvykusių „Drift Arena Cup“ etapų šioje varžybų serijoje lyderiauja Tautvydas Gylys, savo kraityje turintis 178,5 taško. Nuo jo kiek daugiau nei 35 taškais atsilieka Kęstutis Petronis, o vos 17 taškų iki pastarojo trūksta Viliui Laukiui.
Komandinėje įskaitoje kol kas tvirčiausias pozicijas išlaiko „Burbi Burbi Racing Team“ komanda su 299,25 taško. Jiems įkandin seka „IRT-Olybet“ ekipa su 272,5 balo. Trečioje vietoje rikiuojasi „Side to Side“ rinktinė, turinti 245,5 taško.