Tačiau sportas yra negailestingas – šiais metais gedo daugybė puikių automobilių. Kai kurie iš jų buvo realūs pretendentai į TOP 3. Nors po techninės komisijos užsiregistravo 41 ekipažas, startavo tik 38. Ir jau pačioje lenktynių pradžioje gedimai pasipylė dešimtimis.
„Gera dovana – Cargowin.eu“ su „Lotus Elise“ startuoti negalėjo dėl pavarų dėžės gedimo.
Kūrė ambicingus planus
Kaip teigia įmonės „Gera dovana“ direktorius Ernestas Vasiliauskas, po praėjusių metų nesėkmės (lenktynių metu sugedo kompresorius, o kvalifikacijoje buvo 6-ti) komandos vadovai ir lenktynininkai nusprendė pradėti pasiruošimą iš anksto, nuo rudens ir sukaupti 2,5 karto didesnį biudžetą. Žinoma, iš anksto prisikalbino patyrusį pilotą, pasaulio kartingo čempioną Simą Juodviršį. Su juo rankomis sukirto dar pernai lapkričio mėnesį.
Ernestui antrina ir pats Simas Juodviršis: „namų darbai“ buvo atlikti puikiai, automobilis, garsėjantis savo tiksliu valdymu, dar labiau patobulintas, išbandytas. Iki šio penktadienio viskas klostėsi gerai. Platesnį Simo Juodviršio komentarą žiūrėkite filmuotame interviu.
„Apmaudu, kad nepavyko startuoti po tokio didelio pasiruošimo. Jei būtume nutrūkę kada nors varžybų viduryje, na tai tiek to. Sakytume, mašina neatlaikė, gal reikia dar daugiau patobulinimų, dar didesnio biudžeto. O dabar belieka atiduoti automobilį atgal į gamyklą ir pilnai jį atstatyti kitoms lenktynėms“, – pasakojo Ernestas Vasiliauskas.
Trys tikslai
Ernestas atskleidė, kad su Simu buvo užsibrėžę konkrečius tikslus. Pirmas – važiuoti visas varžybas. Antras – bendroje įskaitoje patekti į TOP 15. Ir trečias – būti kvalifikacijos TOP 3.
„Simas sakė, kad su naujom padangom ir techniniais patobulinimais į trejetuką turime patekti, – atvirauja Ernestas. – Todėl ir apmaudu. Per treniruotės automobilis tikrai gerai ėjo, nors buvo su senom padangom, o Simas tausojo automobilį ir iš jo išspaudė dar ne viską“.
Laukia kiti startai
Tačiau šeštadienį, atslūgus emocijoms, Simas Juodviršis jau buvo geros nuotaikos ir nesidairė atgal:
„Be abejo, 1006 km lenktynės buvo pagrindinis tikslas. Tačiau, pilnai atstatę automobilį gamykloje Didžiojoje Britanijoje, planuojame kitus startus. Pačiam prie tokios pavarų dėžės geriau nelįsti – tą gali geriausiai padaryti tik profesionalūs gamyklos konstruktoriai. Jei automobilį pavyks atstatyti, tikimės važiuoti Estijos 1000 km lenktynėse rugsėjo 21-24 d. Nors norėtume pamėginti pavažiuoti visu tempu ir Fast Lap varžybose Time attack – visus aplenkti ir pagerinti rekordą“.