Pirmame greičio ruože geriausią rezultatą pademonstravo Martynas Samsonas ir Mindaugas Varža su „bomba“ vadinamu BMW M3X. Jie 18,95 km greičio ruožą įveikė per 9 min. 5,2 sek.
Nuo lyderių vos 1,9 sek. atsiliko jaunasis ralio talentas iš Suomijos Kale Rovanpera. Dar aštuoniomis sekundėmis nuo antrosios vietos atsiliko broliai Vaidotas ir Žygimantas Žalos.
Pirmame greičio ruože baltą vėliavą buvo priverstas kelti Ignas Taletavičius, kuris šio „dopo“ nebaigė ir iš varžybų pasitraukė patyręs gedimą po incidento.
Ralis baigėsi ir Evaldo Joteikos bei Donato Palepšaičio tandemui. Dėl neaiškių priežasčių dar neprasidėjus raliui į žiūrovų gretas pasitraukė Eugenijus Michalauskas ir Edvinas Pagriskas.
Antrasis greičio ruožas lyderių rikiuotėje atnešė nedideles permainas, tačiau pirmuoju smuiku ir toliau griežė M.Samsonas su M.Varža. Jiems įkandin sekė K.Rovanpera, bet lietuviai suomiui „įvežė“ dar šešias sekundes.
Pagaliau įsibėgėjo ir švedas Pontusas Tidemanas, kuris antrąjį greičio ruožą baigė trečioje vietoje ir tą pačią poziciją užsitikrino po dviejų greičio ruožų.
Po sėkmingo švedo pasirodymo vieną vieta žemyn smuktelėjo Vaidotas ir Žygimantas Žalos, tačiau jų atsilikimas nuo trečiosios vietos nėra neįveikiamas. Duetus skiria 12 sek.
Antrasis greičio ruožas buvo lemtingas Giedriui Notkui, kuris apgadino automobilį ir iš varžybų pasitraukė.
Dar apmaudesnę nesėkmę patyrė Deividas Jocius. Jis automobilio nesugadino, tačiau išlėkęs iš trasos pasikabino ant pralaidos. Jo bolido į trasą sugrąžinti nesugebėjo net būrys pribėgusių aistruolių.
2WD įskaitoje kol kas greičiausias Giedrius Firantas, jo vairuojamas BMW bendroje įskaitoje pakilo iki 17 vietos. Tai išties aukštas rezultatas, žinant, kad ralyje beveik 30 galingų keturiais ratais varomų automobilių.
Šeštadienį sportininkams prieš akis dar 7 greičio ruožai. Informaciją apie greičio ruožų startus ir vietas galite rasti organizatorių puslapyje.