Visas Dakaro naujienas ir rezultatus rasite čia
Arūno Gelažninko ir Laisvydo Kanciaus pergalės etape
Be jokios abejonės, šis įvykis yra pats svarbiausias visiems lietuviams. Arūnas Gelažninkas buvo greičiausias „Original by Motul“ klasėje, kuri vadinama „vienišių įskaita“.
Tačiau dar didesnė staigmena ir dovana mūsų šalies Dakaro fanams buvo Laisvydo Kanciaus pasirodymas. Pirmasis Lietuvos keturratininkas, pernai debiutavęs Dakare, šių metų lenktynes pradėjo laimėdamas greičio ruožą keturračių įskaitoje.
Plačiau apie tai skaitykite čia.
Žiūrovų iš Lietuvos pagalba Vaidotui Žalai
Vaidotui Žalai šis greičio ruožas buvo labai permainingas. Nors pilotas parodė, kad gali važiuoti greitai, tačiau jam netikėtai teko stoti įklimpus smėlyje. Čia jis iššvaistė daug brangių minučių, tačiau kabant ant „Mini“ dugno jam galėjo tekti praleisti ir daugiau laiko. Jeigu ne žiūrovai iš Lietuvos.
Vaidotas Žala įklimpo būtent ten, kur plazdėjo Lietuvos trispalvės, tad sirgaliai buvo pasiruošę savo dievuką iš ten išnešti nors ir rankomis.
Plačiau apie šią Vaidoto Žalos gelbėjimo operaciją skaitykite čia.
Antano Juknevičiaus „Lapės“ bėdos ir naktis dykumoje
Panašu, kad „Kreda“ komandos reikalai šių metų Dakare komplikavosi. Jau pirmame greičio ruože Antanas Juknevičius susidūrė su techninėmis problemomis. Po kelių valandų ekipažas pagaliau pajudėjo, tačiau komanda praneša, kad jų „Lape“ vadinamas visureigis rodo kaprizus.
Ekipažo laukia dar daugiau nei šimtas kilometrų per kopas iki finišo. Šį atstumą jiems jau teks įveikti tamsoje. Šiuo metu, kai rašoma ši dienos apžvalga „Kreda“ komanda dar nėra pasiekusi finišo.
Plačiau apie Antano Juknevičiaus problemas skaitykite čia.
„Audi“ komandos fiasko
Šiais metais hibridiniu ir itin futuristiškai atrodančiu „RS Q e-tron“ modeliu Dakare pasirodžiusi „Audi“ komanda jau praktiškai gali kelti baltą vėliavą. Jau per pirmąjį greičio ruožą du komandos pilotai, į kuriuos buvo dedamos didžiausios viltys pasiekti pergalę, susidūrė su problemomis.
Pirmiausią galinį ratą su visa pakaba nusilaužė misteris Dakaras Stephane`as Peterhanselis, o greičio ruožo pabaigoje neatlaikė iki tol greičiausiųjų penketuke važiavusio Carloso „El Matador“ Sainzo „Audi“.
Gamyklos garbę liko ginti tik Mattias Ekstromas, tačiau ir jis prieš greičio ruožo pabaigą nusirito rikiuote žemyn ir finišavo tik 38-as ir lyderiui Nasserui Al-Attiyah su „Toyota“ nusileidžia jau pusantros valandos. Taigi, „Audi“ koncernas savo ambicijas gali atidėti kitiems metams, nes laimėti šiemet jų šansai jau yra artimi nuliui.
Benedikto Vanago klajonės
Benediktas Vanagas šiame greičio ruože turėjo visus šansus pasirodymą baigti greičiausių ekipažų dešimtuke. Tačiau tokiam ralio startui įvykti nebuvo lemta. Vietoje, kur paklydo labai daug ekipažų, teisingo kelio išsyk nerado ir Benediktas Vanagas su Filipe Palmeiro. Sugaišę marias laiko jie finišavo preliminarioje 23-ioje vietoje.
Plačiau apie tai skaitykite čia.