Šių metų finišas – po dviejų nesėkmingų metų prieš tai, kai V.Žalai ir S.Jurgelėnui finišo pasiekti nepavykdavo dėl automobilio gedimų. Tad pergalė, juokavo iš lėktuvo trečiadienį išlipęs V.Žala, tokia saldi, kad vargu ar saldesnė gali būti.
„Matyt, per porą metų pasimokėme, padarėme išvadas. Bet, aišku, reikia ir sėkmės. Jeigu visos reikalingos kortos sukrenta prieš startą, per tas 14 dienų, tai pavyksta viskas. Šiemet sekėsi beveik visada, todėl, matyt, ir pavyko“, – kalbėjo „Agrorodeo“ ekipažo šturmanas.
Visą Lietuvą įspūdingu greičiu nustebinusio ekipažo pilotas prisipažino, kad kartais nustebdavo ir patys.
„Tikėjomės važiuoti tarp 20 greičiausių, aukščiau nesivylėme, nes važiuoti tarp 10 greičiausių atrodė pernelyg ambicinga mintis. Tai jeigu važiuotume dar kartą, matyt, drąsiau apie tai galvočiau“, – svarstė V.Žala.
Tiesa, konkretaus plano startuoti Dakaro ralyje 2019 m. V.Žala ir S.Jurgelėnas neturi. Pasak jų, tai sudėtingas projektas ir tam, kad norai virstų konkrečiais planais, reikia pasidaryti daug namų darbų. Pirmiausia, pasak S.Jurgelėno, padirbėti su savimi, išsiaiškinti, kur buvo dirbama neefektyviai, kur padarytos klaidos bei kaip jų išvengti.
Automobilis gali nuvežt į TOP 10
Ir kalbėdami apie namų darbus V.Žala ir S.Jurgelėnas neturi mintyje automobilio, mat jiedu įsitikinę, kad turimas automobilis juos gali nuvežti iki TOP 10. Ekipažas priminė, kad beveik toks pats automobilis šiemet buvo tarp dešimties greičiausių šiemet.
„Mums labiau reikia pasiruošti su Sauliumi, bet automobilis, nepaisant to, kad sukurtas ne prieš vienerius metus, tikrai yra užtektinai galingas“, – akcentavo ekipažas.
Anot jų, svarbiausias elementas yra finansinis pasiruošimas.
„Mūsų tokiai mažai šaliai paleisti tris ekipažus į Dakaro ralį nėra lengva, todėl būtų vėjavaikiška dabar prisižadėti, kad kitąmet važiuosime. Palaikymą jaučiame, bet valgant apetitas auga, todėl norisi važiuoti stabiliau, patikimiau, greičiau, pasitempti ir patobulėti“, – vardijo V.Žala.
Benedikto Vanago idėją apie bendradarbiavimą turint vieną techninį sunkvežimį keliems ekipažams lenktynininkai vadina svarstytina, mat bet koks išlaidų taupymas yra siektinas ir logiškas.
„Žinoma, yra įvairių niuansų. Visi ekipažai turi galvoti ir apie bendrą lenktynių strategiją. Ir faktas, kad vienam ekipažui paleisti tokį pagalbinį sunkvežimį yra kone neįmanoma, jis turi būti skirtas 3–5 automobiliams, tad logiška šitai skaičiuotis tarp lietuvių“, – teigė V.Žala.