Lenktynininkas Vaidotas Žala, komentuodamas šią naujieną 15min rubrikai „Gazas“, sakė, kad kol kas nežino, kokio kito automobilio ieškos. Galbūt greitesnio, galingesnio? O gal dabar itin populiarėjančio motobagio „side by side“? Vaidotas kol kas neatmetė nė vienos versijos.
„Tokie sprendimai greitai nepriimami. Ieškosime įvairių variantų – yra ir pigesnių, ir brangesnių. Bet, kol nepardavėme Kamanės, negalime imtis jokių kitų žingsnių“, – komentavo lenktynininkas.
Primename, kad po 2019-ųjų Dakaro, kuriame Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas finišavo aukštoje 12-oje vietoje, lenktynininkai sakė, kad beveik 100 proc. išnaudojo „Kamanės“ galimybes.
„Natūralu, kad gal ir galėjome dar geriau pasirodyti. Bet, kai jau matyti lubos, norisi ieškoti kitų galimybių“, – prisipažino V.Žala.
Skelbimas apie parduodamą automobilį publikuotas čia.
Iš dalies išsipildė „Gazo“ pranašystė?
Dakaro metu pajuokavome su buvusiu „Kamanės“ savininku, Nyderlandų verslininku Maiku Willemsu. Matydamas Vaidoto Žalos aistrą ir talentą bei gražų finišą, Maikas mestelėjo frazę, iš kurios vėliau gimė ir anekdotas. Jis sakė, kad Vaidotas jam turi grąžinti nuolaidą, kurią gavo pirkdamas automobilį, nes „Kamanė“ puikiai važiuoja.
O kaip ši „Kamanės“ atpirkimo į Nyderlandus istorija vystėsi toliau, skaitykite čia.
Apsisprendė Le Havre
Sekmadienio vakarą komanda „Agrorodeo“ išplatino viešą pranešimą, kuriame teigė, kad „Kamane“ praminto automobilio skelbimas buvo patalpintas vos komanda jį atsiėmė Havro uoste po mėnesį trukusios kelionės keltu per Atlanto vandenyną.
„Labai gerbėm ir mylėjom šitą automobilį. Praleidom kartu dvejus sėkmingus metus, tačiau atėjo pokyčių metas. Kokie tie pokyčiai bus, atsakyti dar negalime – tikimės, jog po kelių mėnesių galėsime papasakoti daugiau. Šiuo metu faktas vienas – su „Kamane“ atsisveikiname. Norime dalyvauti 2020 m. Dakaro ralyje, todėl ruošiamės jau dabar“, – teigia lenktynininkas V.Žala.
Sportinis „Toyota Hilux“ parduodamas už 217 000 Eur, iš kurių didelė dalis bus panaudota grąžinti „Šiaulių banko“ lizingui. Tai – didesnė suma nei prieš dvejus metus „Agrorodeo“ komanda sumokėjo jį įsigydama, tačiau komanda daug investavo į visureigio atnaujinimą ir tobulinimą. Vos įsigijus buvo sumontuotas naujas variklis, tad jo rida – apie 8 000 km greičio ruožuose. Pavarų dėžė, diferencialai, amortizatoriai ir kiti agregatai buvo perrinkti prieš praėjusį Dakarą.
Automobilis visiškai paruoštas bekelės maratonams – sumontuotas 500 l degalų bakas, speciali gesinimo sistema, integruotos hidraulinės kojos.
Tokius „Toyota Hilux“ gamina Belgijoje įkurta įmonė „Overdrive“. Tai yra vieni iš populiariausių automobilių Dakaro ralyje – tiek šios, tiek naujesnių kartų „Hilux Overdrive“ naudoja dešimtys komandų, tad visureigių kainos, nepaisant jų amžiaus, išlieka panašiame lygmenyje.