Vos išlipęs V.Žala negailėjo pagyrų šturmanui Paulo Fiuza: „Paulo nuostabiai savo darbą darė. Toks ralinis greičio ruožas, į kairę, į dešinę, buvo keletas tokių klaidžių vietų. Žodžiu, viskas – kombinacija gera gavosi. Nei rato nepramušėm, nieko.“
Automobiliui kiek apgadintas sparnas, dar ekipažas kliudė šaką, kuri išdaužė langelį Paulo pusėje.
„Tokia kaina lėkimo“, – nusijuokė Vaidotas.
Anot lenktynininko, kopų buvo nedaug, teko pasisaugoti akmenų.
„Jeigu baloj miegoti nereiks, tai nėra blogai, – apie tai, kad per šį Dakarą bivakai skendo jau kelis kartus, užsiminė Vaidotas. – Važiuosim, pasižiūrėsim, kaip ten sąlygos bivake. Palapinę turim, miegmaišius turim, kilimėlį turim.“
Maratone ekipažai turės dvi valandas automobilio priežiūrai. Vaidotas sako, kad jiems to turėtų užtekti, nes pažeidimai tik kosmetiniai.
Šeštadienį ekipažas startavo tarp pirmųjų. Bet V.Žala sako, kad startuojant, tarkim, 30-oje vietoje yra smagu: „Vieną pasigauni, antrą, jauti progresą. O čia važiuoji vienas. Viename taške M.Ekstromą pavijome, kažkur dabar nuklydo. Toks keistas jausmas, nežinai tempo savo.“
Jis teigė, kad trasoje buvo pavojingų vietų – važiuojant išdžiūvusių upių vagomis tekę ir akmenukus į priekinį langą paskaičiuoti. Bet esą svarbiausia, kad viskas gerai baigėsi.
Iki 333 kilometrų sutrumpintas greičio ruožas pasižymėjo įvairove – ekipažams vėl teko saugoti padangas įveikiant akmenuotus kalnų tarpeklius, skrieti maksimaliu greičiu smėlio lygumomis ir šokinėti per kopas. Motociklų ir keturračių įskaitų dalyviai šeštadienį ilsėjosi, o automobilių ir sunkvežimių ekipažams, įskaičiuojant pervažiavimus, teko įveikti daugiau nei 860 kilometrų.
V.Žalą šeštadienį aplenkė tik „Toyota“ komandos atstovas Yazeedas Al Rajhi. Trečias finišavo vieną iš trijų Dakare dar likusių „Prodrive Hunter“ automobilių vairuojantis Guerlainas Chicheritas.
Dienos pradžioje pagrindinis „Prodrive“ ekipažų varžovas iš tiesų buvo Mattias Ekstromas, tačiau švedas šį kartą kliudė akmenį ir sulaužė „Audi“ hibridinio visureigio pakabą.