Žmonėms seilė tįso pamačius „Auto 24 Ring“ pavadintą trasą: nauji pastatai, gera infrastruktūra, idealiai lygus trasos asfaltas. Ją išvydę lenktynininkai juokavo: „Nereikės kratytis kaip Kačerginėje“.
Saulėtas šeštadienis Piarnu trasoje prasidėjo laisvaisiais važiavimais – treniruotėmis. Dvi valandos skirtos dalyvių susipažinimui su trasa bei technikos išbandymui. Automobiliams toks oras ir trasos konfigūracija nepasirodė švelnus – neatlaikė pirmoje valandos treniruotėje antrą geriausią laiką parodžiusio Karolio Žiedavičiaus „Mitsubishi Lancer Evo X“ variklis, po starto-finišo tiesiosios palikęs tepalų dėmę trasoje. Šiuo automobiliu varžybose jis dalinasi su savo broliu Ugniumi, tad „Autoplius Fast Lap“ net neprasidėjęs baigėsi iškart dviems žmonėms.
Teisėjams vos spėjus išvalyti trasą nuo tepalų, dūmais apsipylė ir Gedimino Zabotkaus „Honda Civic“. Šio diagnozė – variklio problemos.
Dalyviai skundėsi ir stabdžių problemomis: dėl apkrovų ir aukštos oro temperatūros stabdžiai ne vienam dalyviui perkaito.
Daug saugumo zonų, stipriai nebaudžiančių lenktynininkų už nedideles klaidas, turinčioje trasoje geriausią laiką treniruočių metu parodė latvis Mareksas Matvejevsas su „Lotus Exige“ (1 min. 26,642 sek.). Antras liko Tadas Lučkaitis su „Nissan 240SX“, trasą įveikęs per 1 min. 27,941 sek., trečias – Andrius Firantas („Honda S2000“, 1 min. 28,432 sek.).
Nei vieno greitojo rato neįveikė Jonas Poškus – tik antroje treniruočių dalyje išvažiavęs į trasą, sportininkas sustojo pagelbėti G.Zabotkui ir nespėjo pravažiuoti nei vieno greito rato. Netrukos po to jo „Mitsubishi Lancer Evo IX“ aušinimo skysčio „valgyti“ pradėjo daugiau nei benzino – trūkus aušinimo sistemai, J.Poškus dar nežino, ar spės susitvarkyti iki greitųjų ratų važiavimų.
Po treniruočių, trasoje vyks tradicinės „Time Attack“ varžybos, kuriose dalyviai varžysis dėl geriausio vieno rato įveikimo laiko, bei „Race“ lenktynės, kuriose vairuotojai varžosi dėl pozicijų.
Aprašymą apie varžybas skaitykite paspaudę čia.