Pirmasis modelis gavęs „Nissan Motorsport“ (sutrumpintai „Nismo“) padalinio patobulinimus yra „Juke Nismo“ – automobilis gavo sportiškesnę važiuoklę, kuri suteikė geresnes valdymo savybes. Ir 1,6 litro „Dig-T“ 200 АG variklį, kuris gali tiekti galią arba dviems, arba visiems keturiems ratams. Per mechaninę arba automatinę pavarų dėžę – tai jau kliento pasirinkimas.
„Juke Nismo“ pėdomis sekė kovą Ženevos automobilių parodoje debiutavęs „370Z Nismo“. Automobilis pasipuošė „Nismo“ padalinio sukurtu aerodinaminiu komplektu, kuris suteikia daugiau prispaudžiamosios galios lenktynių trasoje. Taip pat, unikalią „Nismo" salono apdailą bei daugiau galios variklio skyriuje.
„Z“ serijos modelyje montuojamas 3,7 litro V6 variklis, kuris išvysto 343 AG -15 AG daugiau, nei standartiniame automobilyje. Jo sukimo momentas padidėjo nuo 363 Nm iki 371 Nm. Tai lemia garesnį pagreitėjimą žemų ir vidutinių sūkių diapazone. Taip pat, greitesnį automobilio įsibėgėjimą iki 100 km/h (5,2 sek.).
Pirmasis „370Z Nismo“ vizitas Lietuvoje truko labai trumpai, „Gumball 3000“ lenktynių metu. Šį šeštadienį jis ketina užtrukti ilgiau, o visi norintys jį pamatyti iš arčiau, tai galės padaryti „Autoplius Fast Lap“ renginio metu „Nemuno žiede“ Kaune. „Nissan 370Z Nismo“ atliks saugos automobilio misiją. Renginyje pristatomoje „Nissan" automobilių ekspozicijoje publika galės pamatyti ir „Juke Nismo“ bei legendinį „GT-R“.