Vietos „carą“ vežantis BMW 7 važiavo prieš eismą, tačiau vairuotojų solidarumas nugalėjo ir „erelis“ buvo nutupdytas ant žemės. Išsiėmęs telefoną vairuotojas Andrejus Chartlis filmavo pažeidėjus ir bandė juos pakalbinti. Nors BMW vairuotojas išlipęs elgėsi labai drąsiai ir įžūliai, jis nesugebėjo atimti iš vairuotojo Andrejaus telefono. Limuzine šalia vairuotojo sėdintis ponas taip pat nieko doro negalėjo pasakyti. Vėliau vairuotojas A.Chartlis medžiagą išplatino internete.
Solidaus pono paslaptis
Balandžio 3 d. žinomas žurnalistas Andrejus Malyginas savo tinklaraštyje parašė istorijos tęsinį: „Ponas Ševčenka toliau važinėja prieš eismą.“ Žurnalistas publikavo kitą to paties BMW nuotrauką, darytą balandžio 2 d. (praėjus vos dviem dienoms po pirmojo incidento). Joje aiškiai matosi, kad limuzinas ir vėl važiuoja prieš eismą, kirsdamas dvigubą skiriamąją liniją. Taip pat paaiškėjo, kad tai Rusijos prezidento patarėjo Vladimiro Ševčenkos automobilis! Taigi patys suprantate, kas tas orus apkūnus ponas, sėdintis BMW.
Tačiau žurnalistas nenusiramino ir rado prieš mėnesį laikraštyje „Vedomosti“ publikuotą nuotrauką, kurioje tas pats automobilis BMW 7 važiuoja... – taip, ir vėl priešpriešine Rubliovkos rajono juosta!
Žinoma, blogosferoje kilo didelis pasipiktinimas tokiu Maskvos klerkų elgesiu, sukilo ir žiniasklaida.
Vedomosti.ru iliustr./Rusijos prezidento patarėjo V.Ševčenkos limuzinas |
Interviu laikraščiui „Echo Moskvy“ pirmojo vaizdo įrašo autorius vairuotojas A.Chartlis prispažino, kad nerimauja dėl savo ir artimųjų gyvybės.
Apgynė prezidento patarėją
Tačiau kai kurių žinybų atstovai gina Rusijos prezidento patarėją ir jo limuzino vairuotoją. Pavyzdžiui, Vairuotojų teisių apsaugos asociacijos pirmininkas Viktoras Travinas sako, kad ponas Ševčenka nepažeidė KET. Neva vyriausybinis automobilis su specialiais švyturėliais (nors nuotraukose matosi, kad jie buvo neįjungti, vaizdo medžiagoje jie blyksi) gali nepaisyti kai kurių reikalavimų. O jei jis važiuoja su įjungtu garso signalu, vairuotojai privalo duoti kelią, rašo „Vedomosti“. Tokio limuzino vairuotojas neva gali pažeisti taisykles, įsitikinęs, kad nesukelia avarinės situacijos. Kadangi avarijos nebuvo, automobiliai nenukentėjo, vadinasi, kaltų nėra!
Rusijos žiniasklaida suskaičiavo, kad prezidentūra turi 50 tokių automobilių su specialiaisiais signalais.