„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Teisės vairuoti neturintis plovėjas kliento automobiliu pasismagino kaip per „bulių kautynes“

Vilniuje, Ševčenkos gatvėje, esančios plovyklos „Judėjimo kryptis“ darbuotojas, neturėdamas vairuotojo pažymėjimo, kliento „Chrysler“ automobiliu sukėlė eismo įvykį, kuriame nukentėjo net trys niekuo dėti automobiliai.
Apgadintas „Fiat Punto“ automobilis
Apgadintas „Fiat Punto“ automobilis / GAZAS.LT skaitytojo nuotr.

Ketvirtadienio rytą GAZAS.LT skaitytoja (vardas redakcijai žinomas, red.past.) atsiuntė sumaitoto nuosavo „Fiat Punto“ automobilio nuotrauką. Įvykio metu jis buvo sunkiai apgadintas – į kairę „Fiat“ pusę rėžėsi atbuline eiga iš plovyklos važiuojantis „Chrysler“ markės automobilis, prie kurio vairo sėdėjo plovyklos darbuotojas Donatas R. Nuo smūgio mažas itališkas automobilis rėžėsi ir į sieną, ir sportišką „Mercedes-Benz SLK 230“ automobilį.

„Fiat“ automobiliui padaryti nuostoliai dideli. Sulankstytos kairės pusės durelės, sparnas, dužo stiklas. Dešine puse automobilis trenkėsi į sieną. Žodžiu, automobilyje sveikų vietų beveik neliko. Vokiškai „Mercedes-Benz“ mašinai taip pat nepasisekė – sugadintas galinis buferis. Į vietą atvykę policijos pareigūnai konstatavo, kad įvykio kaltininkas – greta esančios plovyklos darbuotojas. Jis, neturėdamas teisės vairuoti jokio automobilio, kliento „Chrysler“ greičio pedalą nuspaudė, turbūt, iki pat dugno…

Darbuotojas prie vairo sėdo savavališkai

Ševčenkos gatvės automobilių plovyklos direktorius GAZAS.LT žurnalistui teigė, kad darbuotojas sėsti prie nuplauto automobilio vairo nusprendė savavališkai.

„Tai nesusipratimas. Eilėje į plovyklą laukė automobilis, o „Chrysler“ vairuotojo nebuvo. Mūsų darbuotojas sėdo prie vairo, nes norėjo atlaisvinti plovyklą“, – pasakoja „Judėjimo kryptis“ direktorius Darius Guginis.

Įmonės vadovas teigia, kad minėtas „Chrysler“ automobilis neturėjo galiojančio techninės apžiūros talono, todėl galėjo būti sugedęs. „Darbuotojas teigia, kad su tuo automobiliu yra kažkas negerai – lyg neveikia jo stabdžiai ar užsikerta greičio pedalas.“

Paklaustas, kas nukentėjusiems atlygins avarijos metu padarytą žalą, D.Guginis teigė, kad atsakomybė greičiausiai guls ant plovyklos darbuotojo pečių, mat įmonė su visais darbuotojais yra pasirašiusi materialinės atsakomybės sutartis. Taip pat, kas ir kada gali sėsti prie klientų automobilių vairo yra numatyta vidaus darbo taisyklėse.

Šiuo metu incidentą tiria policijos pareigūnai.

Beje, ši situacija primena 2011 m. gegužės mėn. „Tanagra“ automobilių servise nutikusį incidentą, kurio metu įmonės darbuotojas sudaužė 900 tūkst. Lt. vertės „Spyker“ automobilį. Retam, itin galingam automobiliui buvo padaryta žalos už 313 tūkst. Šią žalą draudimo bendrovė išskaičiavo, tiksliau dar ilgai skaičiuos iš darbuotojo piniginės.

Apie „Spyker“ istoriją skaitykite čia: https://www.15min.lt/naujiena/gazas/gatve/spyker-remontas-lyg-akmuo-po-kaklu-221-151721

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs