Tačiau įkyriausia šios problemos dalis yra ta, kad langų stiklai apšąla ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus. Todėl rytais darbo su skutikliu padvigubėja.
Ženklas, kad liko drėgmės
Šis reiškinys signalizuoja, kad jūsų automobilyje – didelė drėgmės koncentracija. Dažniausiai ji salone kyla dėl į kilimėlius prisigėrusio vandens ar susidėvėjusio salono filtro. O gal jūsų keleiviai pamiršo nuo kojų sniegą nudaužyti, lipdami į automobilį? Todėl ant kilimėlių liko sniego, kuris pamažu virto balutėmis, o šios – garais?
Pakeiskite kilimėlius
Viena iš galimų išeičių – pakeisti medžiaginius automobilio kilimėlius guminiais. Tada vanduo nuo batų nesigeria į medžiagą, o lieka telkšoti ant gumos. Išpilti vandenį, susikaupusį ant guminio kilimėlio, kur kas paprasčiau nei išdžiovinti medžiaginius.
Drėgmės surinkikliai
Dar vienas sprendimo būdas – parduotuvėse atsiradę drėgmės surinkikliai. Tai – tarsi medžiaginės kojinės, pridėtos mažų drėgmę sugeriančių rutuliukų. Jų veikimo principas toks pat, kaip nedidelių pašto ženklo dydžio paketėlių su užrašu „Do not eat!“, esančių naujų batų dėžėse. Jie sugeria ore esančią drėgmę.
Laikraštis
Labai „ūkiškas“ ir patikimas būdas, kurį dažnai naudoja kaimo vietovių vairuotojai. Laikraštinis popierius dažniausiai gaminamas iš augalinės masės, kuri sugeria ir sulaiko tipografinius dažus. Būtent todėl jis yra puikus absorbentas, gebantis sugerti ne tik nereikalingą drėgmę, bet ir nemalonius kvapus. Patieskite laikraštį po kilimėliu ir ant jo. Laikraščio „sugertukas“ pagelbėtų net ir bagažinėje.
Saulės energija
Jei žiemos dienos saulėtos ir jei leidžia galimybės, palikite automobilį atsuktą priekiu į rytus – kad tekančios saulės spinduliai pataikytų į priekinį stiklą.
Jei jūsų darbo grafikas lankstus ir norite aplenkti transporto spūstis, važiuokite į darbą 9 val. Taip vienu šūviu du zuikius nušausite – iki to laiko saulė jau bus atitirpinusi bent dalį leduko.