15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

B.Gatesas nuvylė E.Muską: kodėl pirko ne „Tesla“, o „Porsche Taycan“?

„Tesla“ įkūrėjas Elonas Muskas ką tik atskleidė, kad jo pokalbiai su Billu Gatesu buvo „nuviliantys“ (orig.„underwhelming“). Tiesa, tokią nuomonę galėjo paskatinti ir vienas iš naujausių „Microsoft“ įkūrėjo interviu.
Porsche Taycan ir Tesla Model S
Porsche Taycan ir Tesla Model S / „Porche“ ir „Tesla“ nuotr.

Billas Gatesas šiais laikais garsėja kaip vienas iš dosniausių filantropų pasaulyje. Didžiausią dėmesį jis skiria globalioms problemoms - klimato kaitai, epidemijoms, geriamo vandens trūkumui ir taip toliau. Žinoma, jei jau pasisakai už žaliąsias technologijas ir turi neišsemiamus turtus, turėtum vairuoti elektromobilį, tiesa?

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Billas Gatesas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Billas Gatesas

Iš tikrųjų, B.Gatesas visai neseniai įsigijo pirmąjį savo elektromobilį. Apie tai jis užsiminė naujame interviu Marques Brownlee, garsaus „Youtube“ kanalo kūrėjui. Interviu nėra ilgas, jame paliečiamos kelios temos:

VIDEO: Talking Tech and 2020 with Bill Gates!

B.Gatesas ir M.Brownlee kalbėjosi ir apie elektromobilius. Milijardierius teigia, jog elektromobilių progresą stabdo tie patys seni veiksniai - kaina, ribotas nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu, ilgas įkrovimo laikas. Gatesas taip pat teisingai pastebėjo, kad benzinas turi tiesiog neįtikėtinai daug energijos, kuria automobilio baką galima pripildyti per kelias minutes. Gatesas mano, kad per artimiausius 10 metų kainų skirtumas tarp elektromobilių ir kitų aukštesnės klasės automobilių su vidaus degimo varikliais išnyks. Ir tai patiko ne visiems.

Puslapio „Tesletter“ kūrėjas teigė, kad yra nusivylęs tokiu Gateso požiūriu. Jo nuomone, žmonės net nesvarstys elektromobilių, nes pasitikės Gateso nuomone (apie brangumą ir nepatogumą). Į tą pranešimą atsakė ir E.Muskas.

„Nuoširdžiai, mano pokalbiai su Gatesu buvo nuviliantys“, - teigia Muskas. Kodėl? Gatesas elektromobilius daugiau gyrė nei peikė. Jis teigė, kad būtent jie greičiausiai artėja prie žaliųjų tikslų. Tai kuo čia nusivilti?

Na, galbūt Muskui nepatiko Gateso pirmasis elektromobilis? Mat Gatesas neseniai įsigijo „Porsche Taycan“ - labai prabangų, labai brangų ir labai greitą elektromobilį. Ar Muskas galėjo įsižeisti, kad Gatesas pasirinko ne „Tesla“ automobilį?

Galbūt. Ne vienas komentatorius stebėjosi tokiu Gateso pasirinkimu. Juk milijardierius yra toks protingas, o išsirinko automobilį, kuris vienu įkrovimu nuvažiuoja tiek mažai! Pilnai įkrautas „Porsche Taycan Turbo“ nurieda 323 km, „Turbo S“ - 309 km.

Tačiau Gatesui, kaip ir kitiems „Porsche Taycan“ pirkėjams, tai nerūpi. Daugeliui tai nebus vienintelis automobilis. „Taycan“ pasižymi puikia kokybe, sportišku charakteriu, įsimintinu dizainu. Kitas privalumas - tai nėra „Tesla“. „Tesla“ automobilių yra labai daug ir Musko kompanija stengiasi sukurti vis prieinamesniu modelius. „Porsche“ vardas yra išskirtinesnis.

Juolab, kad Gatesas yra senas „Porsche“ mėgėjas. 1986 metais Billas Gatesas įsigijo ką tik rinkoje pasirodžiusį „Porsche 959“ superautomobilį, tačiau negalėjo jo importuoti į JAV. Tai buvo „Porsche“ kaltė - kompanija nesuteikė keturių modelių JAV institucijoms, kad būtų galima išbandyti jų saugumą. Taigi, Gateso 959 net 13 metų buvo saugomas kažkur muitinės sandėliuose, iki 1999-ųjų, kai buvo priimtas vadinamasis „Show or Display“ įstatymas.

O galbūt tokia Musko nuomonė apie Gatesą nebuvo susijusi su automobiliais? Juk Gatesas tame interviu nemažai pagyrų skyrė ir „Tesla“ kompanijai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais