Po vaizdo įrašu buvo prirašyti šimtai komentarų, pajuokiančių degalines, naują „mokestį už orą“, novatorišką bekontaktį degalų pildymo būdą ir t.t. Tačiau faktas paprastas: degalinės įranga buvo netiksli.
Pagal Lietuvoje galiojančius įstatymus, leistina paklaida degalinėms yra 0,5 proc. nuo bendro įpilamo degalų kiekio. Metrologijos tarnyba reguliariai atlieka degalinių tyrimus ir tikrina, ar jose įpilamas tikslus benzino ar dyzelino kiekis.
„Orlen“ prekės ženklu pažymėtų degalinių atstovai teigė, kad to priežastis – technikos gedimas, kuris buvo operatyviai likviduotas, o „už orą“ prikapsėjusių pinigų vartotojas nemokėjo. Visas komentaras – žemiau.
„Balandžio 3 dieną mūsų degalinėje Klaipėdoje buvo rastas degalų nuotėkis. Tai pastebėjo mūsų klientas, kai degalų pylimo metu kolonėlės skaitiklis sukosi, o degalai nebėgo. Jis informavo degalinės darbuotojus. Be jokios abejonės, į kliento pastabą buvo atsižvelgta, kompensuoti jo patirti nuostoliai.
Degalinės įrangą aptarnaujančios įmonės specialistai nustatė, jog tai įtakojo prakiurusi tarpinė degalų pylimo kolonėlėje. Degalai ištekėjo ant žemės, vietoje to, kad subėgtų į automobilio degalų baką. Konkreti kolonėlė buvo uždaryta patikrai bei remontui ir operatyviai sutaisyta.
Specialistų teigimu tai buvo vienkartinis incidentas. Visos mūsų degalinių tinklo kolonėlės yra reguliariai kas mėnesį patikrinamos. Ši kolonėlė buvo patikrinta kovo 8 dieną“, – teigė „ORLEN“ degalines valdančios įmonės „Ventus-Nafta“ marketingo specialistė Anna Dordzik-Paškevičienė.
Klaipėdiečio užfiksuotą nutikimą žiūrėkite žemiau esančiame video.
Taip pat skaitykite: 15min reidas: ar degalinės bando apgauti vairuotojus, įpildamos mažiau?