Skaitytojai Justas ir Tadas teigė šeštadienį buvę nemaloniai nustebinti, kai į telefonus atėjo pranešimas apie nuskaičiuotas lėšas už parkavimo paslaugas Vilniuje.
Abu vyrai teigia pranešimų, kad iš sąskaitos rezervuojami pinigai sulaukę šeštadienio naktį – tuo metu parkavimo paslaugomis nei vienas nesinaudojo. Nors automobiliai ramiai stovėjo prie namų, sistema ir toliau kelis kartus nuskaičiavo pinigus nuo sąskaitų už nebūtą paslaugą.
„Prieš pora dienų atjungiau kortelę nuo programėlės, nes norėjau mokėti tik per savo mobiliojo ryšio operatorių – tokiu atveju, pinigai už parkavimą įskaičiuojami į telefono sąskaitą. Vakar visą dieną nebuvau įjungęs programėlės, parkavimo paslaugomis nesinaudojau, bet gavau pranešimus, kad pinigai už stovėjimą rezervuoti“, –15min sakė Justas.
Jis teigė, kad nuo tos pačios problemos nukentėjęs jo draugas rado sprendimą – sulaukęs pakartotinių rezervacijų, atjungė kortelę nuo programėlės.
Justas pasakojo, kad sulaukė poros sąskaitos nuskaitymų – iš sąskaitos buvo rezervuoti beveik dešimt eurų. „Matosi, kad pinigus nuskaitinėja pagal mėlynosios zonos įkainius, kuri Vilniuje yra brangiausia. Šioje zonoje šią savaitę nebuvau, stačiau automobilį žaliojoje. Vyksta neloginiai nuskaitymai be faktų“, – teigė vyras.
Kitam jo draugui, irgi besinaudojusiam programėle, 2,5 euro buvo nuskaityti ne mažiau kaip penkis kartus.
Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ feisbuko puslapyje taip pat galima rasti komentarų iš žmonių, atsidūrusių panašioje situacijoje.
Apie sistemų sutrikimą „Susisiekimo paslaugos“ paskelbė vakar, 14:00 valandą.
Susisiekimo paslaugos: pinigus grąžinsime visiems
Su 15min kalbėjusi „Susisiekimo paslaugų“ atstovė Miglė Bielinytė teigė, kad įmonė šią situaciją sprendžia.
„Sprendžiame tuos nesklandumus ir kai jie bus pašalinti, nedelsdami grąžinsime pinigus. Kada jie bus pašalinti, kol kas negaliu pasakyti“, – komentavo įmonės atstovė.
Pasak jos, pagrindinė gedimo priežastis yra techninis sutrikimas, kurio bendrovės IT sistemas prižiūrintys specialistai šiuo metu ieško.
Bendrovė vakar teigia atjungusi mokėjimą kortelėmis ir prašo vartotojų už automobilio stovėjimą mokėti kitais būdais.
M.Bielinytė teigė, kad Justui nutikusi situacija nėra tipinė, nes pinigai turėtų būti nuskaičiuojami pradėjus parkavimo procedūrą. „Tokio dalyko, kad tu esi neįjungęs parkavimo paslaugos ir tau nuskaitomi pinigai, nebuvo. Galbūt asmuo jos buvo neišjungęs. Jeigu pradedi parkavimo paslaugą ir ją pabaigi, į kortelę tau kaip įprastai grįžta pinigai. Kol kas rezervuota suma ir lieka rezervuota suma – įprastu atveju ji grįžta į kortelę. Tuos pinigus tikrai grąžinsime“, – teigė „Susisiekimo paslaugų“ atstovė .
Kol kas bendrovė ragina vairuotojus rinktis kitus būdus apmokėti automobilio stovėjimui. Vairuotojai m.Parking programėlėje tai gali padaryti per savo mobiliojo ryšio operatorių, SMS numeriu 1332 arba parkomatuose. Kilus klausimų, vartotojai gali kreiptis telefonu +370 5 2107050 arba el. paštu: info@judu.lt