„Pagal tai, kokios būklės viešasis transportas kursuoja mieste, galima labai daug pasakyti apie patį miestą. Į gatves išriedėję nauji troleibusai žymi patį didžiausią viešojo transporto parko atnaujinimo etapą nuo pat nepriklausomybės atkūrimo. Galiu drąsiai pasakyti, kad Kaunas netrukus turės pačią moderniausią viešojo transporto sistemą visoje Lietuvoje“, – pristatymo metu sakė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Kaip informuoja UAB „Kauno autobusai“, komfortiški, modernūs žemagrindžiai troleibusai turės daugiau sėdimų vietų, vietą neįgaliajam, efektyvų salono kondicionavimą ir šildymą, aukštos kokybės informavimo sistemas, vaizdo stebėjimo kameras. Šiuolaikišką informacijos perdavimą įvairiais formatais garantuos du aukštos kokybės multimedijos ekranai, o geresnį salono apšvietimą keleiviams užtikrins naujoviška LED apšvietimo sistema.
Keleiviai galės jaustis saugiau, nes jie bus apsaugoti nuo prispaudimo, t.y. durų uždarymo metu tarp durų atsiradus kliūčiai, jos automatiškai atsidarys.
Keleivių patogumui naujuose troleibusuose bus įrengtos 5 USB jungtys, saugumą užtikrins dvi vidaus ir viena lauko kameros, o pageidaujantys keliauti su dviračiu nuo šiol jį galės pasistatyti specialiai tam skirtoje vietoje.
Vairuotojai naujose transporto priemonėse dirbs pilnai uždarose, kondicionavimo sistemą turinčiose kabinose, o jų patogumui troleibusų ratuose sumontuota slėgio ir temperatūros stebėsenos sistema leis nuolat sekti ratų techninę būklę, taip juos apsaugojant ne tik nuo gaisro, bet ir eismo įvykių. Vairuotojų pasirengimą kelionės pradžiai ir jos metu nuolat tikrins alkoblokai.
Pagal individualų užsakymą Lietuvoje gamintame sėdynių gobelene keleiviai atras ir šalies vėliavos spalvų fragmentus.
Pristatytas Kauno savivaldybės įmonei „Kauno autobusai“ troleibusas buvo testuojamas, tikrinamas ir integruojamas į bendrovės sistemą. Naujų troleibusų vairuotojams buvo rengiami mokymai pagal saugaus ir ekonomiško vairavimo programą, o remonto personalas buvo apmokytas atlikti troleibusų garantinį ir po garantinį remontą bei troleibusų techninės priežiūros ir diagnostikos darbus.
Rugsėjo 30 d. į gatves išriedėjo pirmieji penki nauji troleibusai. Juos išbandyti keleiviai galės nemokamai. Tokia akcija vyks visą savaitę. Troleibusų maršrutai numatyti miesto centre. Renginio metu gamintojų atstovas patikino, kad 85 troleibusų užsakymas – vienas didžiausių Europos mastu įmonės istorijoje.
Pristatymo metu prisiminta ir 2012 m. priimta taisyklė, vadovaujantis kuria keleiviams leista įlipti į vidų tik per priekines viešojo transporto duris. Tai „Kauno autobusams“ leido lengviau suvaldyti be bilieto panorusius vykti keleivius ir vien per pirmuosius taisyklės galiojimo metus atnešė 1,5 mln. litų papildomų pajamų.
Rugsėjo 30 d. trys naujieji troleibusai apsuko pirmąjį maršrutinį ratą. Juos išbandė ir Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis, pristatymo renginyje dalyvavęs kartu su savo širdies drauge Loreta.
Kaip informuoja „Kauno autobusų“ viešųjų ryšių specialistė Patricija Elžbieta Zarankaitė, kartu su naujomis transporto priemonėmis miestas atnaujins ir kontaktinį tinklą, leisiantį troleibusams per sankryžas važiuoti patikimiau ir gerokai greičiau.
Iki metų pabaigos į miesto gatves išriedėsiantys 85 naujieji troleibusai atitiks aukščiausius kokybės standartus, troleibusuose bus 33 sėdimos vietos, jie talpins iki 85 keleivių. Iki metų pabaigos visas bendrovės troleibusų parkas bus žemagrindis.
Per metus beveik 80 mln. keleivių Kaune vežančio viešojo transporto atsinaujinimas kainavo 29,4 mln. eurus, iš kurių 7,9 mln. eurų skyrė Europos Sąjungos, o 1,6 mln. eurų – miesto savivaldybė.
Iš Lenkijos bendrovės „Solaris Bus & Coach S.A“ įsigytų transporto priemonių kaina buvo mažiausia regione.