Tačiau „Autoasas“ pastebi daug automobilių kūrėjų klaidų, kurios gal ir ne tokios pastebimos, tačiau ne mažiau įdomios. Norime pasidalinti šiais pastebėjimais su jumis ir sužinoti jūsų nuomonę. Galbūt jūs pastebite panašių automobilių dizaino klaidų ar nevykusių sprendimų? Pasidalinkite su mumis straipsnio komentaruose.
„Nissan Murano“ keistenybės
Pirmos kartos „Nissan Murano“ susilaukė nepaprastos sėkmės. Unikalių formų automobilis kartu su giminingu Infiniti FX modeliu buvo vieni pirmųjų sportiškų visureigių rinkoje su dinamiškais 3,5 litro V6 benzininiais varikliais ir puikiu kėbulo dizainu įtinkančiu tiek visureigių, tiek sportiškų automobilių mėgėjams. O štai antros kartos „Nissan Murano“ liko nesuprastas.
Apvalainų formų automobilis atrodė nei sportiškai, nei visureigiškai t.y. jis neturi abiejų ingridientų, kurie atnešė sėkmę praeityje. Automobilio priekinės radiatoriaus grotelės ir žibintai atrodo taip supinti į vieną krūvą, kad jų neišpainiotų nei pats Šerlokas Holmsas. Dar keisčiau yra tai, kad šis nepatrauklus apvalių formų dizainas buvo pristatytas kaip tik tuo metu, kai vėl tapo madingi kampuotų formų automobiliai, ypač visureigiai.
Antros kartos „Murano“ keistenybės tuo nesibaigia. „Nissan“ sugalvojo, kad visureigis gali būti ne tik sportiškas, bet dar ir kabrioletas. Todėl rinką pasiekė unikalus visureigio-kabrioleto kėbulas, kuris be prasto dizaino neturi dar ir kitų visureigiams itin reikalingų funkcijų – kėbulo standumo bei bagažinės dydžio. Nežinia kuo būtų pasibaigę šie eksperimentai jei pirkėjai nebūtų pasakė „gana“ – ši žinutė ryškiai atsispindėjo automobilio pardavimų skaičiuose. Geroji šios istorijos pusė yra ta, kad „Nissan“ dizaineriai tinkamai sureagavo ir trečios kartos „Murano“ dizainas vėl tapo patrauklus kaip visureigis ir kartu sportiškas – tai labai aiškiai atsispindėjo „Nissan Murano“ pardavimų skaičiuose.