Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

Iš pagrindų modifikuotas „Žiguliukas“ – sportui skirtas „Lada 2106“

Nuo senų laikų pagal „Fiat“ franšizę gaminami „Lada“ markės automobiliai ilgą laiką buvo tikras rusų pasididžiavimas. „Žiguliai“ išgarsėjo ir dėl Lietuvos automobilių sporto legendos Stasio Brundzos, kai šis gamino sportui skirtus „Lada 2105 VFTS“, kurie vis dar rieda Vengrijoje vykstančiose ralio varžybose, rašoma pranešime.
„Lada 2106“
„Lada 2106“ / „Autoplius.lt“ nuotr.

Serijinių automobilių gamyboje Rusijoje per daugelį metų mažai kas keitėsi. Panašu, kad „Lada“ nematė jokio poreikio tobulinti savo automobilius ištisus dešimtmečius, nors kai kurie entuziastų patobulinti modeliai tikrai gali pasiūlyti puikius potyrius.

Vienas stipriai modifikuotas „Lada 2106“ parduodamas Klaipėdoje už iš pirmo žvilgsnio didelę 4200 eurų sumą.

1998 metų „Žiguliuko“ kėbulas išlaikytas nepriekaištingai, o automobilio modifikacijų sąrašas punktų gausumu nenusileidžia naujo limuzino papildomai įrangai.

Nurodoma, kad galinius varančius lengvo sedano ratus suka iš pagrindų perdarytas 1,8 litro keturių cilindrų atmosferinis variklis. Nurodoma, kad keistas net alkūninis velenas, stūmokliai, švaistikliai, smagratis bei labai piktų fazių paskirstymo velenėlis.

Vietoje karbiuratoriaus arba įprasto įpurškimo panaudotas dažniausiai tik sporte naudojama individualių sklendžių sistema. Tokią technologiją BMW naudodavo atmosferiniuose S serijos varikliuose, kuriuos anksčiau montuodavo į M3 bei M5 modelius.

Visos variklio modifikacijos leido pasiekti 163 AG galingumą, o individualias oro paėmimo sklendes turintys agregatai nuo kitų išsiskiria itin aštriu garsu. Galingumą į galinę ašį perduoda 5 laipsnių sportinė pavarų dėžė bei riboto praslydimo diferencialas.

Entuziastai nepamiršo ir valdymo: panaudoti sportiniai amortizatoriai, sumontuota efektyvesnė stabdžių sistema su ventiliuojamais diskais. Hidraulinis rankinis stabdys, sportinės „Recaro“ sėdynės bei OMP gamintojo vairo ratas tiesiog kviečia su šiuo „Žiguliuku“ apsilankyti automobilių sporto renginiuose.

Už 4200 eurų tikrai galima įsigyti ir greitesnių automobilių, tačiau šis „Lada 2106“ turi visus svarbiausius entuziastiško automobilio recepto ingredientus. Ir tokie subjektyvūs kriterijai, kaip išskirtinumas bei garsas leidžia daryti prielaidą, kad toks pasiūlymas nenuviltų dėl automobilių iš proto einančio vairuotojo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tvarumu garsėjanti kompanija „Reynaers Aluminium“ prisidės prie unikalaus miestelio verslui statybų Kauno LEZ
Reklama
Energija veiksme: kaip Dakaro lenktynininkas valdo stresą ir iššūkius
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas