„Jau nuardyta senoji tilto perdanga, ruošiamės naujų krantinių atramų įrengimui“, – apie vykdomų darbų eigą informavo UAB „Ukmergės keliai“ technikos direktorius Svetoslavas Kondrašovas.
Rekonstrukcijos metu bus įrengta nauja perdanga iš plieninių sijų ir iš gelžbetoninės perdangos plokštės. Bus įrengtos naujos krantinės atramos. Esamos tarpinės atramos bus išsaugotos, o jų fasadiniai paviršiai rekonstruoti naudojant remontinius mišinius ir padengiami elastinga apsaugine danga. Visi plieninių sijų paviršiai bus padengti nuo korozijos apsaugančiais dažais. Nuo upės vagos krantines atramas atskirs metalinės spraustasienės.
Ant tilto perdangos ir krantinių atramų sparnų bus montuojami nauji turėklai. Rekonstrukcijos projekte numatyta ryšių ir telekomunikacijos linijas, dabar esančias ant tilto, perkelti po upės vaga, darant kryptinį gręžimą po Nevėžio upe. Rekonstrukcijos projekte taip pat numatyta įrengti naują tilto apšvietimą.
Darbų vykdymo metu metu eismas organizuotas sumontuotu laikinuoju metalinių konstrukcijų tiltu.
Gelžbetoninis dviejų eismo juostų pločio tiltas Krekenavoje per Nevėžį buvo pastatytas 1951 m. Rekonstruoto tilto ilgis sieks 70 metrų, plotis – 13,6 metro. Važiuojamosios dalies plotis sieks 9 metrus.
Dar 2012 m. birželį atlikta tilto apžiūra atskleidė, kad tilto laikančiųjų konstrukcijų būklė yra itin prasta. Tilto pakloto konstrukcija pasenusi, prietilčių kelio danga suskilusi, duobėta, o turėklai ir atitvarai – deformuoti. Dėl prastai izoliuotų sijų sandūrų į perdangos plokštes skverbiasi drėgmė, o aptrupėjęs betonas iššaukė armatūros korozijos procesus.
Tilto kūgį laikančios betono plokštės suskilusios, o dalinai rieduliais sutvirtintas kūgio šlaitas apiręs.
Darbai vykdomi vadovaujantis 2015 m. kovo 9 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Sutarties kaina su PVM – 2 378 159,65 Eur. Sutartyje numatyta darbų pabaiga – 2016 metų rugpjūčio 31 d. Eismą atnaujintu tiltu planuojama paleisti šių metų pabaigoje.