Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Laikinosios Kauno autobusų stoties vietoje – sutrupintas grindinys: kas atlygins nuostolius?

Sausio 24 d. atidaryta rekonstruota Kauno autobusų stotis džiugina kauniečius ir miesto svečius, tačiau laikinosios stoties vietoje prie „Akropolio“ liko neišspręstų problemų. Daugiau nei metus tarptautinių maršrutų autobusams „tarnavusios“ aikštelės grindinys – suaižėjęs. Kas prisiims atsakomybę? Ar sutrupintos granito plokštės bus pakeistos naujomis?
Laikinosios Kauno autobusų stoties vietoje – suaižėjusios granitinės plokštės
Laikinosios Kauno autobusų stoties vietoje – suaižėjusios granito plokštės / Skaitytojo Tomo nuotr.

„Smagu, kad atsidarė nauja stotis Kaune, tai tikrai puošia mūsų miestą. Tačiau kyla klausimas: ar Kauno autobusų stoties projekto vystytojai ruošiasi sutvarkyti atsilaisvinusią aikštelę prie „Akropolio“? Toje vietoje buvo įkurdinta laikina autobusų stovėjimo vieta. Kadangi aikštė nebuvo pritaikyta sunkiasvoriui transportui, visos granito plokštės yra sulaužytos ir sutrupintos“, – 15min atsiųstame laiške teiravosi kaunietis Tomas.

Kai tik leis oro sąlygos, pažeistą grindinio dangą sutvarkys aikštelę eksploatavusi bendrovė UAB „Kautra“.

Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, nuo 2015 m. rugpjūčio 1 d. iki 2017 m. sausio 24 d. kauniečio minima aikštelė, įrengta statant „Akropolį“, buvo naudojama laikinajai stočiai, o tiksliau, tarptautinių maršrutų autobusams, aptarnauti. Iki laikinosios autobusų stoties įkurdinimo stovėjimas joje buvo apmokestintas vietine rinkliava – galiojo žaliosios zonos ženklas (0,3 Eur/val).

„Šią savaitę aikštelėje, kurios plotas siekia 3000 kv. m (gali tilpti iki 100 automobilių), bus įrengti ženklai, informuojantys apie mokamą stovėjimą, bus pastatytas parkomatas. Tuomet bus pradėta vykdyti ir rinkliavos mokėjimo kontrolė. Mokėjimo zona išliks tokia, kokia buvo iki laikinosios stoties – žalioji“, – patikino P.Keras.

Jo teigimu, kai tik leis oro sąlygos, pažeistą grindinio dangą sutvarkys aikštelę eksploatavusi bendrovė UAB „Kautra“. Tą patį patvirtino ir „Kautros“ rinkodaros direktorius Gintautas Pakusas, pabrėžęs, jog tai – bendrovės garbės reikalas. Termino, iki kada darbai bus užbaigti, ar tikslios sąmatos, kiek tai gali kainuoti, nėra numatyta.

„Grindinį tikrai sutvarkysime, tačiau norime savivaldybei pasiūlyti alternatyvą, jog ši sutvarkyta aikštelė būtų skirta turistų ir miesto svečių autobusams. Turizmo informacijos centras galėtų nukreipti juos į šią aikštelę. Anksčiau tokią turėjome prie Kauno pilies. Nebeturime – okupavo lengvieji automobiliai.

Baugu žiūrėti, kai atvažiuoja kokia lenkų ar mokinukų grupė iš kito miesto, autobusas pastatomas krantinėje ir visi bėga per itin judrų Karaliaus Mindaugo prospektą Senamiesčio link. Labai nesaugu. Nejau mums nerūpi turistai?“, – nuomonę išsakė G.Pakusas.

Pasak jo, atvažiavę svečiai palieka mieste vieną kitą eurą. O anksčiau šioje vietoje veikusi mokama stovėjimo aikštelė tarp kauniečių nebuvo populiari, juk šalia – nemokama „Akropolio“ automobilių stovėjimo aikštelė.

„Save gerbiantis miestas turi turėti vietą turistų autobusams. Paklauskime miestiečių, ką jie apie tai mano: ar reikia mieste stovėjimo aikštelės turistų autobusams, ar ne? Ar reikia Kaunui turistų?“, – klausė „Kautros“ atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos