Jis pastebėtas ne šiaip pravažiuojantis pro šalį – šis automobilis „Regitroje“ laukė eilėje prie registracijos, o prieš tai apsilankė Avižienių techninės apžiūros stotyje.
Tad Lietuvoje bus įregistruotas pirmasis „Lamborghini Aventador“. Tiesa, šalies gatvėmis jis greičiausiai nevažinės – neoficialiais duomenimis, jis keliaus į Tenerifę, kur bus arba nuomojamas, arba šildys Lenkijos turtuolio garažą.
Šią žiemą jis atkeliavo iš JAV į Lenkiją ir kurį laiką buvo matomas Varšuvoje, tačiau dar net nespėjus automobilio įregistruoti, jis miesto centre pakliuvo į avariją. Incidento metu žmonės nenukentėjo, tačiau „Aventador“ priekis buvo apkultas.
Per kelis mėnesius jis buvo suremontuotas ir kovo 17-ąją buvo atgabentas į Vilniaus „Regitrą“ registracijai.
Kodėl Lenkijos pilietis tokį išskirtinį automobilį nori registruoti Lietuvoje? Nes čia tą daryti yra labai pigu. Daugelyje Europos valstybių egzistuoja įvairūs automobilių mokesčiai, priklausantys nuo variklio darbinio tūrio, ekologiškumo ar vertės. Lenkijoje esantys mokesčiai – ypač griežti.
Registruojant automobilį Lenkijoje, tenka susimokėti 18,6 proc. jo vertės, jeigu variklio darbinis tūris viršija 2 litrus. Kadangi „Lamborghini“ buvo importuotas iš JAV, nuo jo dar reikėtų susimokėti visus muitinės mokesčius, įskaitant 23 proc. siekiantį PVM. Lietuvoje automobilio registracijos mokesčiai neegzistuoja, o PVM – 21 proc., tad apie 300–400 tūkst. eurų kainuojančio „Aventador“ registravimas atpinga apie 50 tūkst. eurų.
„Lamborghini Aventador“ buvo pradėtas gaminti 2011 metais ir pakeitė iki tol buvusį galingiausią „Lamborghini“ – „Murcielago“. Jis turi 700 AG išvystantį 6,5 l darbinio tūrio variklį ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,9 sek. Iki 2015-ųjų jų buvo pagaminti beveik 5 tūkstančiai.