Lietuvos vežėjams užtikrinamos galimybės transporto priemonių registravimui, tačiau yra kelios sąlygos

„Regitra“ priėmė reikalingus sprendimus, kurie užtikrintų Lietuvos vežėjų poreikius karantino laikotarpiu. Nuo rytojaus, kovo 20 d., pradedamos teikti transporto priemonių registracijos paslaugos įmonėms, kurios vykdo krovinių vežimo paslaugas šalies viduje ir už jos ribų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Sunkvežimiai prie Medininkų pasienio posto laukia leidimo įvažiuoti į Baltarusiją
Atvirų durų diena „Regitroje“ (2019) / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Gavę žinią iš „Regitros“ operatyviai ieškojome sprendimų, buvo dedamos visos pastangos teisės aktų pokyčiams – esu tikra, kad įmonės sprendimas atnaujinti paslaugas leis suvaldyti vežėjų nuostolius bei išsaugoti svarbų laisvo prekių judėjimo principą“, – teigia vidaus reikalų ministrė Rita Tamašunienė.

Naujų ir naudotų transporto priemonių registracijos paslaugos bus teikiamos įmonėms, kurios yra įregistruotos įstatymų nustatyta tvarka ir turi leidimus, licencijas vežti krovinius.

Šioms krovinių vežimo įmonėms bus sudaryta galimybė įregistruoti ir, pavyzdžiui, lizinguojamą transporto priemonę. Svarbiausia, kad jos valdytoju būtų Lietuvos vežėjo statusą turinti įmonė.

Siekiant karantino laikotarpiu užtikrinti kuo mažesnį fizinį kontaktą tarp klientų ir darbuotojų, transporto priemonių registracijos paslaugos bus teikiamos kitokia tvarka nei įprastai.

Lietuvos vežėjai galės savo poreikį išreikšti raštu, nurodant, kiek ir kokių automobilių norima registruoti. Tai reikės padaryti užpildžius standartizuotą prašymo formą ir atsiųsti ją el. paštu. Daugiau informacijos čia.

Tuomet „Regitros“ atstovai susisieks su įmone ir bus susitarta dėl aptarnavimo laiko ir vietos. Šias paslaugas teiks specialistai iš Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos, kurie klientus aptarnaus ne padalinyje, o vyks į konkrečiai sutartą vietą.

Naujus automobilius gali užregistruoti ir jų gamintojų atstovai

Nuo antradienio, kovo 17 d., naujas transporto priemones jau gali įregistruoti ir tos įmonės, kurios atstovauja naujų transporto priemonių gamintojus ir yra sudariusios sutartį su „Regitra“.

Šioms įmonėms yra sudaryta galimybė pateikti reikiamus dokumentus keliais būdais: atsiųsti paštu arba per kurjerį, taip pat iš anksto suderinus telefonu saugiai supakuotą siuntą pristatyti prie Vilniuje esančio „Regitros“ padalinio, kuris yra atsakingas už elektroninių užsakymų vykdymą visoje Lietuvoje.

Atlikus visas transporto priemonės registracijos procedūras, darbuotojai susisiekia su įmone ir suderina dokumentų bei numerio ženklų atsiėmimo klausimus. Teikiant šią paslaugą klientai taip pat nėra aptarnaujami padalinio viduje, siekiant laikytis Vyriausybės rekomendacijų karantino laikotarpiu.

Išsprendus Lietuvos vežėjų problemą, kuri yra susijusi su būtinųjų funkcijų įgyvendinimu, toliau iš karto yra imamasi naudotų automobilių, atkeliavusių iš užsienio, registracijos klausimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis