Motorolerį požeminėje aikštelėje palikęs vaikinas negalėjo jo atgauti: darbuotojas užrakino sandėliuke

Požeminėje aikštelėje pirmadienio naktį sugedusį motorolerį palikęs vaikinas kelias dienas negalėjo jo atgauti. Vilniaus Gedimino pr. esančios aikštelės darbuotojai transporto priemonę užrakino sandėliuke – taip buvo paaiškinta jo savininkui. Esą – sumokėsi ir atgausi. Tačiau su tokia situacija susidūrę vilniečiai stebisi, ar taip elgtis teisėta, tad kreipėsi į policiją dėl dingusio motorolerio.
Stovėjimo aikštelę šalia Gedimino prospekto
Stovėjimo aikštelę šalia Gedimino prospekto / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Paliko sugedusį

Istorija 17-mečiui nutiko Vilniaus centre esančioje požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje. Kaip pasakojo vaikino mama (vardas ir pavardė redakcijai žinomi), sugedusį motorolerį jis pastatė „Susisiekimo paslaugų“ administruojamoje požeminėje aikštelėje Gedimino prospekte, nuo Centrinio pašto pusės. Tačiau grįžęs jo pasiimti šeimininkas savo transporto priemonės nerado, o darbuotojas jam paaiškino – esą vadovas liepė motorolerį užrakinti sandėliuke, o atgauti jį bus galima sumokėjus 60 eurų.

Reikalavimai atiduoti turtą, nes bauda bet kuriuo atveju bus sumokėta gavus pranešimą, kad ji paskirta, nesuveikė. Šeima kreipėsi į policiją ir parašė pareiškimą dėl dingusio motorolerio. Procesas užtruko ilgai, tačiau gerokai po vidurnakčio pasibaigęs pokalbis su pareigūnais rezultatų nedavė – motoroleris nebuvo atgautas.

Motorolerio netekusio vaikino mama stebėjosi, kad tuo metu, kai daugybė vilniečių važinėja dviratėmis transporto priemonėmis – motoroleriais, motociklais, šioje požeminėje stovėjimo aikštelėje sistema esą vis dar nereaguoja į jas. Įvažiuojant automobiliu ten gauni bilietą, kuris vėliau reikalingas sumokėti už praleistą laiką, tačiau motorolerių, motociklų sistema nefiksuoja ir bilieto nespausdina.

„Dabar galvojame, ar motoroleris nebuvo apgadintas, jis nemažai sveria, buvo įjungta priekinio rato užrakinimo funkcija, tad nustumti jį nebuvo lengva. Sūnus prašė antradienį aikštelės darbuotojų parodyti motorolerį, norėjo pasiimti daiktus, likusius jame, tačiau jam neleista“, – teigė moteris.

Ne vieną nemalonų žodį iš aikštelės vadovo išgirdęs vaikinas dabar tiesiog laukia, koks bus tolesnis sprendimas dėl jo transporto priemonės.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Stovėjimo aikštelę šalia Gedimino prospekto
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Stovėjimo aikštelę šalia Gedimino prospekto

Ne bauda, o mokestis

„Susisiekimo paslaugų“ teigimu, jų duomenimis, motoroleris minėtoje aikštelėje stovėjo nuo rugpjūčio 25 iki 27 d. „Šią dieną motorolerio vairuotojui atvykus pasiimti savo transporto priemonės, jo buvo paprašyta pateikti įvažiavimo į stovėjimo aikštelę bilietą, jo vairuotojas neturėjo. Remdamasis galiojančiomis taisyklėmis, aikštelės operatorius informavo, kad vairuotojas turi sumokėti už parkavimo paslaugas nuo 25 iki 27 d. (48 val.). Šis mokestis buvo apskaičiuotas ne kaip bauda, o kaip mokestis už parkavimo paslaugas minėtu laikotarpiu“, – teigiama savivaldybės įmonės komentare 15min.

Norime atsiprašyti dėl susiklosčiusios situacijos, nes transporto priemonė neturėjo būti patraukta ir mūsų įmonės darbuotojų perkelta iš aikštelės.

Vis dėlto „Susisiekimo paslaugos“ pripažįsta, kad ne viskas buvo padaryta tinkamai: „Norime atsiprašyti dėl susiklosčiusios situacijos, nes transporto priemonė neturėjo būti patraukta ir mūsų įmonės darbuotojų perkelta iš aikštelės. Šiuo metu atliekamas tarnybinis patikrinimas dėl darbuotojo veiksmų ir nurodymų.“

„Susisiekimo paslaugų“ atstovai užtikrino, kad šiuo metu motoroleris stovi toje pačioje Gedimino pr. 9 aikštelėje esančioje patalpoje: „Kadangi šiuo metu atliekamas tarnybinis patikrinimas, įvertinus aplinkybes, motorolerio vairuotojo paprašėme tiesiog atvykti ir atsiimti transporto priemonę.“

Motorolerio savininkai patvirtino, kad savo transporto priemonę atgavo. Jų buvo ir atsiprašyta.

Įmonės atstovai nesutinka, kad indukcinės kilpos reaguoja tik į automobilius, teigiama, kad reaguoja ir į kitas transporto priemones: „Tačiau neneigiame – gali pasitaikyti situacijų, kai fiksuojami sutrikimai. Tik tokiu atveju reikėtų kreiptis pagalbos numeriu arba į aikštelėje esantį budėtoją, o ne tiesiog važiuoti.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų