Naujausios kartos „Jeep Wrangler“ gaminamas nuo 2018 metų. Tai – tikras visureigis, išsaugojęs daug bekelei svarbių savybių. Kalbame ne tik apie rėminę konstrukciją, bet ir apie lengvai nuimamas dureles, nulenkiamą priekinį stiklą, dideles ir storas padangas.
Tiesa, negalime apsimesti, kad visi „Jeep Wrangler“ važinės tik dykumų kopomis ar miško purvynais. Daugelis šių automobilių tarnaus kaip ir kur kas kuklesnės mašinos – veš vaikus į mokyklą. Todėl „Wrangler“ turi būti labai saugus.
Tai, kad didesni automobiliai yra saugesni, yra labai senas mitas, bet juo vis dar tiki nemažai žmonių. Šis saugumo bandymas jų įsitikinimų tikrai nepakeis, bet visi sutiks, kad šiame teste „Jeep Wrangler“ pasirodė kiek keistai. Šio bandymo metu su nejudančia kliūtimi susidūrė tik maža „Wrangler“ priekinio paviršiaus dalis. Tai – gana sudėtingas bandymas, nes visa smūgio jėga tenka tik konstrukcijos kampui. Tačiau per visą JAV greitkelių eismo saugumo draudimo instituto bandymų istoriją nė vienas automobilis nepasirodė taip keistai kaip naujasis „Wrangler“.
Taip, šis visureigis apvirto. Sakome, kad „Wrangler“ pasirodė „keistai“, nes apsivertimas dar nereiškia, kad keleiviai bus rimtai sužaloti. Kitaip tariant, galėjo būti ir blogiau.
Kas nutiko? Na, „Wrangler“ yra gana aukštas automobilis. Smūgio jėga išplėšė ratą ir jis palindo po visureigio konstrukcija. Šio pleišto pakako, kad aukštą svorio centrą turintis „Wrangler“ nuvirstų ant šono kaip išgąsdina ožka.
Štai 2015-ųjų „Jeep Wrangler“ saugumo bandymas. Žemesnis visureigis taip paprastai neapsivertė:
IIHS ekspertai teigia, kad naujasis „Wrangler“ išlaikė vairuotoją vietoje ir jis nebūtų patyręs didesnių sužeidimų. Tačiau apsivertimas vis tiek yra nedovanotina avarijos pasekmė. Ir nemanykite, kad tai – atsitiktinumas. Taip apsivertė du iš 3 bandytų „Wrangler“.