Padangų slėgis nemažai įtakoja vairavimą: tiek ekonomiją, tiek automobilio sukibimą su kelio danga, taip pat turi įtakos ir pačių padangų dėvėjimuisi.
Pavyzdžiui, daugiau pripūstomis padangomis automobilis riedės lengviau nei turėdamos mažesnį oro kiekį. Tačiau per daug oro – taip pat negerai. Pastebėjus, jog padangos protektoriaus vidurinė dalis dyla greičiau nei kraštinės, verta pabandyti „nuleisti“ kiek oro iš padangų – tai vienas požymių, kad slėgis jose yra per didelis.
Skirtingų slėgio matavimo vienetų lentelė:
Skirtingų padangų slėgio matavimų lentelė |
Paaiškinimai:
kpa – kilopaskalis; bar – baras; p.s.i. – slėgis į kvadratinę pėdą, kg/cm2 – kilogramai, tenkantys kvadratiniam centimetrui