Pasiruoškite didesnėms spūstims: dar šiemet darbai prasidės Vilniaus Liepkalnio sankryžoje

Vilniuje rudenį automobilių spūstys išauga dėl visiškai suprantamų priežasčių: į sostinę grįžta studentai, tėvai veža vaikus į mokyklas, darželius, būrelius – visiems baigiasi atostogos. Liepkalnio ir Žirnių gatvių bei Minsko plento sankryžoje važiuojančiųjų visada daug, bet netrukus vairuotojams šita vieta taps dar didesniu iššūkiu, nes čia prasidės sankryžos rekonstrukcija.
Vilniaus Žirnių, Liepkalnio g. ir Minsko pl. sankryža
Vilniaus Žirnių, Liepkalnio g. ir Minsko pl. sankryža / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis 15min patvirtino, kad Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko pl. sankryžos rekonstrukcijos darbų konkursą laimėjo dvi bendrovės – „Fegda“ ir „Tilsta“. Sutartis kol kas nepasirašyta, tai bus padaryta, kai baigsis dešimties dienų terminas, per kurį konkurso rezultatus dar galima apskųsti.

„Darbus tikimės pradėti dar šiemet“, – teigė P.Poderskis.

Pabaigus rekonstrukciją keturių eismo juostų, daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko plento dalis atsidurs tunelyje, o virš jo bus įrengta reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Tai bus daugiau kaip 23 m ilgio ir 78 m pločio viadukas.

Atliekant šių gatvių bei sankryžos rekonstrukcijos darbus bus sutvarkyta apie 2,2 kilometro važiuojamosios dangos, rekonstruota 1,5 kilometro vandentiekio, 918 metrai nuotekų tinklų, paklota 8,3 kilometro apšvietimo kabelių, įrengta apie 5,3 kilometro lietaus nuotekų tinklų. Pastatytas 23,1 metro ilgio ir 78,2 metro pločio viadukas. Įrengtos 1,27 kilometro ilgio atraminės sienutės.

Pasiūlymus konkursui buvo galima teikti iki gegužės 20 dienos. Konkurse dalyvavo dauguma didžiųjų Lietuvos kelių tiesimo bendrovių: „Eurovia“, „Kauno tiltai“, „Panevėžio keliai“, „Fegda“, „YIT“.

Šią transporto arteriją kasdien kerta apie 60 tūkst. transporto priemonių. Atsiradus tiesioginiams pravažiavimui tarp Žirnių g. ir Minsko pl., išnyktų vienas iš dviejų likusių šviesoforų kelyje nuo Klaipėdos iki Baltarusijos pasienio. Antrasis yra ties Gariūnais.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Vilniaus Žirnių, Liepkalnio g. ir Minsko pl. sankryža
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Vilniaus Žirnių, Liepkalnio g. ir Minsko pl. sankryža

Planuojama projekto vertė – kiek daugiau nei 30 mln. eurų. Daugiau nei 8 mln. eurų projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, likusius 22 mln. – Vyriausybė. Projektą tikimasi įgyvendinti iki 2020 metų pabaigos.

Eismas šia sankryža rekonstrukcijos metu nebus uždarytas, tačiau ribojamas. Todėl vairuotojams, nuolat važiuojantiems Liepkalnio, Žirnių gatvėmis ar Minsko plentu reikės dar daugiau kantrybės – spūstys čia susidaro nuolat ir be jokių remontų.

Prieš pradėdamas atnaujinimo darbus sankryžoje statybų rangovas pateiks numatomus eismo organizavimo pertvarkymo projektus, kaip užtikrinti sklandų eismą visu planuojamu statybos laikotarpiu. Apie planuojamus eismo pokyčius Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžoje vilniečiai ir miesto svečiai bus informuoti iš anksto papildomai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis