Balos troleibuse
„Dabar važiuoju 2 troleibusu link Klinikų, stovime troleibuso gale baloje, o nuo stogo ant galvų laša. Būtų vietos – išskleisčiau skėtį“, – ironiškai pastebėjo Daiva, tvirtindama, kad toks viešasis transportas tikrai nieko nepaskatins perlipti iš automobilių į troleibusus ar autobusus.
Ir tai buvo ne pirmas kartas, tikina Daiva, kai per lietų važiuojant troleibusu ant galvos laša ar net stiprokai bėga vanduo. „O Lietuva, kaip žinia, – lietingas kraštas. Šiandien dar ir troleibuse baloje stovime. Pranešu, padėkoja, pažada suremontuoti...“ – kalbėjo vilnietė.
Jos teigimu, ateina žiema, tada jau vienuose troleibusuose ir autobusuose reikės šalti, kitur būna šildoma tiek, kad kelias stoteles pavažiavus nugara prakaitas varvės.
„Yra jau tikrai nemažai ir komfortiško transporto, tačiau kai sugrįžti iš svetur, pvz., Berlyno, tai dar liūdesys gerokai apima“, – apgailestavo Daiva.
Sugedusį taiso
15min pateiktame komentare apie situaciją su viešuoju transportu sostinėje teigiama, kad šis troleibusas remontuojamas.
„Apgailestaujame, kad keleivei teko patirti nepatogumą keliaujant troleibusu ir dėkojame, kad pranešė apie situaciją – šis troleibusas grąžintas į parką ir bus tvarkomas. Visada raginame keleivius pranešti apie pastebėtus nesklandumus viešajame transporte – vežėjai operatyviai reaguoja į tokią informaciją ir tikrina autobusus bei troleibusus, prireikus pašalina juos iš maršruto“, – teigė „Susisiekimo paslaugų“ Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė.
Vežėjai operatyviai reaguoja į tokią informaciją ir tikrina autobusus bei troleibusus, prireikus pašalina juos iš maršruto.
Šiuo metu sostinėje iš viso važiuoja 272 UAB „Vilniaus viešasis transportas“ troleibusai, iš kurių tik 41 yra visiškai nauji. Likę troleibusai yra senesni, tačiau jų techninė būklė, anot M.Bielinytės, yra kruopščiai prižiūrima, o visi atsiradę gedimai ar nesklandumai, kuriuos galima pašalinti, nedelsiant šalinami.
„Naujos transporto priemonės yra geriau pritaikytos Lietuvos klimatinėms sąlygoms ir turi geresnę šilumos izoliaciją, tačiau visų troleibusų ir autobusų šildymo sistemos jau yra visiškai sutvarkytos ir paruoštos artėjančiam šaltajam metų laikotarpiui“, – teigiama komentare.
Per pastaruosius beveik dvejus metus viešojo transporto parką, skaičiuojat abiejų vežėjų transporto priemones, papildė iš viso 265 nauji autobusai (šiemet –10 mažos talpos dyzelinių ir 5 elektra varomi), taip pat 41 troleibusas. Šiuo metu UAB „Vilniaus viešasis transportas“ vykdo 50 dujinių triašių autobusų pirkimą, kuriuos įsigyti planuojama iki 2020 metų rudens, taip pat planuojama pirkti 70 hibridinių autobusų. Be to, Susisiekimo ministerijai perskirsčius ES struktūrinių fondų nepanaudotas lėšas, planuojama įsigyti 8 troleibusus, kurie į Vilnių atvykti turėtų 2020 metų pabaigoje.
Be „Vilniaus viešojo transporto“ vilniečius dar veža ir privatus vežėjas – bendrovė „Transrevis“.