„Kelias tikrai nėra užmirštas, jis yra labai svarbus ekonomine prasme ir, manau, kad postūmiai bus greitesni, negu buvo numatyti planuose kažkur 2030 metais šitą kelią sutvarkyti“, – antradienį Seime teigė Saulius Skvernelis, atsakydamas į socialdemokrato Juliaus Sabatausko klausimą dėl kelio remonto.
Prieš dvejus metus premjeras yra sakęs, kad kelio rekonstrukcija gali prasidėti 2021 metais.
Jaroslavas Narkevičius sako, kad netrukus kelias bus pripažintas magistraliniu ir jo statuso pakeitimas paspartins rekonstrukciją.
„Iš tiesų tame kelyje intensyvumas yra labai didelis, jis ketvirtas iš visų kelių (pagal intensyvumą – BNS), tačiau keista, kad iki šiol jis nėra priskirtas prie autostradinių arba kito kelio. Mes (...) atliekame veiksmus, kad tą kelią priskirtume prie magistralinio kelio ir tai duotų kitą impulsą“, – žadėjo ministras.
J.Narkevičius piktinosi, kad Automobilių kelių direkcija šio kelio dangos keitimo neįtraukė į prioritetinių darbų sąrašą.
„Gaila, nes šitas procesas užtruks, gaila, kad iš dabar skirtų 150 mln. eurų, kurį Vyriausybė skyrė kelių infrastruktūrai gerinti, ten yra šešios galimos veiklos ir dangos atstatymas, tai Kelių direkcija nematė prioriteto, kad sutvarkytų nors kelio dangą“, – kalbėjo J.Narkevičius.
Kai kuriose šio kelio atkarpose greitis ribojamas iki 70 km per valandą, tačiau dėl spūsčių transportas juda gerokai lėčiau.
2015–2016 metais dalis 66 km ilgio kelio ruožų buvo atnaujinta, bet 2017-aisiais darbai sustojo.
Anksčiau teigta, kad preliminari kelio Kaunas-Alytus rekonstrukcijos kaina – apie 70 mln. eurų.