Po kelerių metų pertraukos vėl organizuojamame „Kauno rudens“ ralyje tikimasi sulaukti apie 30 ekipažų iš Lenkijos, kelių latvių, estų ir suomių. Žinoma, taip pat – bent 40 lietuviškų ekipažų.
„Norime padaryti Kaunui šventę – kad visi gyventojai matytų, jog mieste išties kažkas vyksta“, - sakė vienas renginio organizatorių Linas Ramoška.
Kauniečiai turės nemažai progų pamatyti greičiausius Baltijos šalių ralistus. Specialus greičio ruožas bus organizuojamas „Žalgirio“ arenos aikštelėje, dar vienas greičio ruožas vyks miesto gatvėse, o dalyvių techninis parkas – Karaliaus Mindaugo prospekte.
Aukšti lenkų reikalavimai
„Kauno ruduo“ bus vienas ilgiausių ralių Lietuvos istorijoje. Dėl aukštesnių lenkų reikalavimų – čia raliai yra ilgesni – dalyviai turės įveikti 175 km greičio ruožų. Tiesa, norint varžytis vien Lietuvos čempionate, užteks įveikti ir 120 km. Viso planuojami 12 greičio ruožų, iš kurių du vyks Kauno mieste.
Priimant į Lietuvą greičiausius lenkų ralistus, organizatoriams teks susidurti ir su keliais netikėtumais. „Mes žinome, kada lietuviškiems automobiliams reikia piltis degalus, tačiau kada tą privalu daryti lenkams? Degalų pylimo zonų logistika – vienas iš daugelio įdomių dalykų, kuo Lenkijos ralis skiriasi nuo Lietuvos“, - sakė L.Ramoška.
Pačio ralio geografija išsiplėtė gerokai už Kauno ribų. Keli greičio ruožai vyks Elektrėnų ir Trakų rajonuose, tačiau didžioji dalis – Kauno apskrityje.
Vienas ralio organizatorių pasakojo, kad žiūrovams labiausiai įsiminti turėtų greičio ruožas „Žalgirio“ arenos aikštelėje: „Čia bus tikroji „Gymkhana“ – trasą sudėliosime taip, kad lenktynininkai kai kuriose vietose bus priversti slysti ir aplink kuoliukus važiuoti „skersi“.
Nemuno saloje – ekstremalaus sporto festivalis
Nemuno sala dvi dienas taps traukos centru ekstremalių pojūčių ištroškusiems žiūrovams. Planuojama, kad čia vyks daug įvairių renginių – speciali trasa bus paruošta šoniniam slydimui, specialioje „Dirt“ (žemių) trasoje pasirodys dviračių triukų meistrai, greta jų vyks sportinio dažasvydžio varžybos.