Trečią ir ketvirtą vietas užima lenkai: Wojciechas Chuchala ir Maciejus Rzeznikas, penktas – Giedrius Notkus. Įdomu, kad greičiausi lietuvių ekipažai be išimčių važiuoja „Mitsubishi Lancer Evo“ automobiliais, tuo tarpu lenkų automobilių parkas – kur kas įvairesnis. Jų tarpe du greičiausi ekipažai važiuoja „Subaru Impreza“ automobiliais, o M.Rzeznikas – „Peugeot 207“.
Pirmuose trijuose žvyriniuose greičio ruožuose aukštą tempą demonstravo lietuviai, tačiau vienas po kito iškrito keli greiti tautiečių ekipažai: Vytautas Švedas keliskart vertėsi važiuodamas 180 km/h greičiu antro GR pradžioje, Rokas Kvaraciejus ir Vaidotas Žala antro GR gale identiškoje vietoje kabino kelmą ir sugadino automobilių važiuokles, o Ramūnas Čapkauskas 5 GR mieste, likus kelioms dešimtims metrų iki finišo, „užšoko“ ant bordiūro ir atsitrenkė į stulpą. Plačiau apie incidentus ralyje skaitykite paspaudę čia.
Po pirmų trijų GR ant žvyro D.Butvilas buvo susikrovęs didesnę nei 41 sek. persvarą, tačiau mieste ant asfalto greitesni buvo lenkai. Šia danga važiuoti jie įpratę labiau – 4 iš 6 Lenkijos ralio čempionato etapų vyksta ant asfalto. K.Kajetanowiczsius sugebėjo atkovoti beveik 10 sek. nuo D.Butvilo, tačiau sekmadienį laukia dar porcija lenkams mažiau palankių žvyrinių greičio ruožų.
Mūsų tikslas – laimėti ralį, o ne vieną GR
„Taip, trečiame GR kiek atsileidome ir pasaugojome automobilį, – tik po 7 GR finišo sakė D.Butvilas. – Saugojome automobilį – tas pats GR (2-3, red. past.) jau kartojosi, tad važiavome kiek atsargiau.“
„Kauno rudens“ lyderis pritarė, kad lenkai kiek stipresni ant asfalto, tačiau pralaimėtų kelių sekundžių miesto greičio ruožuose nesureikšmina: „Mūsų tikslas – laimėti ralį, o ne vieną greičio ruožą.“
Iš ralio pasitraukus trims geriausių penketuke buvusiems lietuviams, vienintelis realus mūsų šalies pretendentas į „Kauno rudens“ nugalėtojo titulą išlieka tik D.Butvilas. Antras greičiausias lietuvis G.Notkus nuo jo atsilieka 2 min. 38,5 sek., nuo antroje vietoje žengiančio K.Kajetanowicziaus – daugiau nei 2 minutes. Tokį skirtumą panaikinti yra praktiškai neįmanoma.
Dėl kitų vietų ralyje turėtų virti įnirtinga kova. Šeštą vietą po pirmos dienos užimantis lenkas Michalas Bebenekas nuo G.Notkaus atsilieka mažiau nei 10 sek., septintoje vietoje esantis M.Samuitis – dar 24 sek.
„Kauno rudens“ „Top 10“ po pirmos dienos:
Vieta |
St. Nr. |
I vairuotojas II vairuotojas |
Klasė Automobilis |
Rezultatas Intervalas |
Vidutinis greitis Nuo lyderio |
|||||
1 |
1 |
Dominykas Butvilas Renatas Vaitkevičius |
2 Mitsubishi Evo X |
40:46.9 |
101.07 km/h |
|||||
2 |
2 |
Kajetan Kajetanowicz Jarosław Baran |
2 Subaru Impreza RT |
41:19.5 +00:32.6 |
99.75 km/h +00:32.6 |
|||||
3 |
8 |
Wojciech Chuchała Kamil Heller |
2 Subaru Impreza STI |
42:14.6 +00:55.1 |
97.58 km/h +01:27.7 |
|||||
4 |
4 |
Maciej Rzeznik Przemyslaw Mazur |
2 Peugeot 207 Super 2000 |
42:22.6 +00:08.0 |
97.27 km/h +01:35.7 |
|||||
5 |
16 |
Giedrius Notkus Dalius Strižanas |
2 Mitsubishi Evo IX |
43:25.4 +01:02.8 |
94.93 km/h +02:38.5 |
|||||
6 |
10 |
Michał Bębenek Grzegorz Bębenek |
2 Subaru Impreza STI |
43:35.0 +00:09.6 |
94.58 km/h +02:48.1 |
|||||
7 |
11 |
Martynas Samuitis Ramūnas Šaučikovas |
2 Mitsubishi Evo X |
43:59.2 +00:24.2 |
93.71 km/h +03:12.3 |
|||||
8 |
19 |
Jan Chmielewski Robert Hundala |
5 Citroen DS3 |
46:28.2 +02:29.0 |
88.70 km/h +05:41.3 |
|||||
9 |
21 |
Szymon Kornicki Przemyslaw Bosek |
5 Citroen DS3 |
46:47.2 +00:19.0 |
88.10 km/h +06:00.3 |
|||||
10 |
14 |
Martynas Samsonas Mindaugas Varža |
7 BMW M3 |
53:08.6 +06:21.4 |
77.56 km/h +12:21.7 |
„Esu labai laimingas pirmosios dienos rezultatais. Mums nuo pirmojo greičio ruožo pavyko palaikyti aukštą tempą, kai varžovus privertėme vytis, – lenktynių spaudos centrui sakė D. Butvilas. – Mūsų kursas nesikeičia. Pasistengsime ir rytoj džiuginti mūsų fanus ir pergalingai baigti šį jubiliejinį „Kauno rudens“ ralį“.
Gerai ralį bei organizatorių pastangas įvertino ir geriausiai pasirodęs svečių iš Lenkijos ekipažas.
„Šiame ralyje džiaugsmą gali pajusti tik įveikęs greičio ruožus, kurie tarsi amerikoniški kalneliai teikia nenusakomą malonumą, – sakė K.Kajetanowiczius. – Čia gausu greitų, su daugybe tramplinų atkarpų, sportininkui teikiančių marias adrenalino. Mums šie keliai iki pamišimo įdomūs, nepaisant, kad jie kartu ir nemažiau pavojingi. Kartais lekiame gal net per greitai, tačiau stengiamės išspausti iš savęs viską, ką tik galime ir norėdami pradžiuginti žiūrovus“.
Sporto veteranų įskaitoje pirmąją dieną geriausių rezultatų pasiekė Egidijus Paulauskas su Tomu Degučiu (VAZ 2101), o mėgėjų – Arūnas Kupčius su Eventu Lapieniu, vairuojantys „Opel Astra“ automobilį.