Dykumų ralyje ir turėjo būti karšta, tačiau net vietiniai lenktynininkai stebėjosi žiemos metu temperatūrai pakilus iki 44 laipsnių. Tai lauke, o automobilio viduje buvo tikra pirtis. Pirmame greičio ruože lietuvių patirti nuotykiai automobilį pavertė ne menama, o tikra pirtimi.
„Tokiai temperatūrai mūsų technika buvo paruošta, tačiau iškilo netikėtas nesklandumas. Prie didelės temperatūros benzinas bakuose ėmė putoti, o kuro siurbliai ėmė strigti. Susidūrę su šiomis bėdomis ilgą laiką turėjome spėlioti kas sugedo, ieškoti gedimų, net keitėme kuro siurblius. Kol supratome, kad tai kuras – praėjo nemažai laiko. Automobilio salone teko padaryti skylę, pro kurią šturmanas karts nuo karto užpildavo vandens ant kuro siurblių. Kadangi jie buvo karšti, vanduo kaip mat virdavo karštais garais ir veržėsi į kabiną. Visai kaip pirtyje!“, – pasakojo „Foman Ultimate Lithuanians“ pirmasis pilotas Antanas Juknevičius ir pridūrė, kad finišą jie pasiekė vos ne vos. Ne daug trūko, kad ralis būtų pasibaigęs vos prasidėjęs.
Antanas buvo greitesnis už čia gimusius ir augusius arabusVietiniai lenktynininkai tam buvo pasiruošę labai originalų sprendimą. Jie ant kuro bakų kniedėmis pritaisė plastikines dėžes į kurias prieš lenktynių startą ir tarpiniuose punktuose buvo pilamas ledas. Jis aušino kurą ir saugojo siurblius nuo perkaitimo. Tuo tarpu lietuviams su karštu kuru teko lėtai kapanotis link finišo varikliui „sukantis“ vos iki 2500 aps/min.
Negana to, bandydami aušinti kaistančius agregatus lenktynininkai nusprendė atidengti tarp vairuotojo ir šturmano esantį tunelį, kuriame sumontuota greičių dėžė. Tai apsaugojo agregatus nuo perkaitimo, tačiau per atsiradusią skylę į kabiną pūtė smėlio upelis. Tiesiai pilotui į akis. Po greičio ruožo finišo Antanui teko pasirodyti daktarams, kur jam buvo atlikti akies plovimai. Bet tikslas pateisino priemones, automobilis sveikas, ekipažas per naktį jėgas atstatė ir sekančiame greičio ruože jau varžėsi su lyderiais.
Kaip žinia, pirmoji ralio maratono diena buvo pati sunkiausia. Tačiau išsprendus šias problemas likę etapai ėjosi kaip iš pypkės. Lenktynių trasoje Antano vairuojamas „Bowler Wildcat 200“ automobilis stebino daug mačiusius lenktynininkus. Kaip sako komandos šturmanas Vytautas Bučiūnas, Antanas buvo greitesnis už čia gimusius ir augusius arabus.
„Trasoje vieną po kito lenkėme varžovus. Viename greičio ruože ilgai lenktyniavome net su daugkartiniu Dakaro ralio čempionu Schlesseru. Jo paties sukurtas bet tik galiniais ratais varomas bagis buvo greitesnis tiesiosiose, o mūsų „Bowler“ – greitesnis kopose. Taip ir važiavome lenkdami vienas kitą“, – piloto įgūdžius gyrė šturmanas.
Arba keturios dykumų ralio čempionato lenktynės, arba vienas Dakaro maratonasAntanas šiose lenktynėse tikrai padarė didelį įspūdį ponui Shlesserui. Po finišo jis Antaną pakvietė dalyvauti legendinėmis Dakar lenktynių trasomis vykstančiame ralyje Afrikoje. Žadėjo net gerą kainą pasiūlyti, mat lenktynių organizatorius yra jo geras bičiulis Aureolis. Jis Antanui priminė, kad praeitame ralyje antrą vietą užėmė tokiu pat „Bowler“ automobiliu važiavę lenktynininkai.
Dabar puikiai šiame dykumų ralyje pasirodžiusiai komandai atėjo apsisprendimo laikas. Ar sutelkti visas jėgas ir pradėti ruoštis 2012 metų pradžioje vyksiančiam Dakaro raliui, ar tęsti dalyvavimą dykumų ralio čempionate, kuriame šiuo metu yra savo klasės lyderiai.
„Šiame etape uždirbome 24 įskaitinius taškus. Artimiausias persekiotojas Navickis turi jų dvylika. Taigi, esame labai geroje padėtyje varžytis dėl pirmos vietos šių metų čempionate. Tačiau biudžeto pakanka arba keturioms dykumų ralio čempionato lenktynėms, arba vienam 2012 metų Dakarui. Šį sprendimą turime priimti greitai – jei tęsime dalyvavimą čempionate, jau turime pradėti ruoštis sekančioms lenktynėms“, – pasakojo komandos pilotas Antanas Juknevičius.