„Harley Davidson“ naujiena – pristato pirmąjį elektrinį motociklą

Apie elektrinius motociklus buvo kalbama jau ilgą laiką, tačiau tik dabar pažadai pagaliau tampa realybe. Daug diskusijų sukėlęs elektrinis „Harley-Davidson“ modelis jau beveik pasiekiamas ranka, praneša „Engadget“.
Elektrinis projekto „Livewire“ motociklas „Harley-Davidson“
Elektrinis projekto „Livewire“ motociklas „Harley-Davidson“ / „Scanpix“/AP nuotr.

Pirmą kartą projektas „LiveWire“ pasirodė dar 2014 m. Atnaujinto dizaino motociklas buvo pristatytas kaip vienintelis elektrinis modelis, kuriuo kompanija pradės prekiauti per ateinančius penkerius metus. Liepos pabaigoje gamintojas paskelbė, kad pirmuosius modelius gerbėjai galės įsigyti jau kitais metais.

Pranešime žiniasklaidai gamintojas „LiveWire“ projektą apibūdino kaip pirmą sankabos neturintį elektrinį motociklą, kuris tik parodo, kad „Harley-Davidson“ yra lyderiaujanti įmonė motociklų industrijoje.

Kol kas yra pristatytas tik šio modelio prototipas, tad prekyboje pasirodęs modelis gali skirtis, o ir parduodamas jis bus ne kiekvienoje rinkoje.

Žinoma, nors tai pirmasis, tačiau tikrai ne vienintelis elektrinis motociklas. Dar du – lengvesnis, krosinį motociklą primenantis modelis ir savotiškos išvaizdos miesto motociklas bus pradėti gaminti 2022 m.

„Harley-Davidson“ paskelbė, kad per ateinančius trejus metus bus išleisti ir vidaus degimo variklius turintys nauji modeliai. 2020 m. bus pristatytas pirmasis kelionių motociklas „Pan America“ bei 975 kub. cm darbinio tūrio variklį turintis gatvės motociklas „Streetfighter“. Dar vienas 1250 kub. cm variklį turintis „ateities modelis“ bus pristatytas 2021 m.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis