Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip svarstymai dėl 125 kub.cm. motociklo vairavimo su B kategorija mūsų demokratiją tikrina

Leidimai ir draudimai Lietuvoje, matyt, ir ne tik joje, yra dalykai, kurie kelia daugiausia diskusijų. Paskutinis ratuotojų bendruomenę kiršijantis reikalas – Seime svarstomas projektas dėl leidimo turint B kategoriją vairuoti 125 kub.cm motociklą.
Mopedas
Mopedas / 123RF.com nuotr.

Motociklus „prie senos“ tvarkos (nors ir naujoji dar neįsiteisinusi ir tik svarstoma) pradėję vairuoti sako, kad toks leidimas suteiks dar daugiau priežasčių motociklininkus vadinti kamikadzėmis, donorais, savižudžiais ir kitais epitetais, vienaip ar kitaip apibūdinančiais tragiškesnę ankstyvą gyvenimo baigtį. Kiti priešingai – jokios bėdos tame nemato.

Šis klausimas, tikriausiai, vienas tų retų atvejų, kai Susisiekimo ministerijos klerkai randa bendrą sutarimą su motociklininkų bendruomenės dalimi, kuri nepritaria šiai iniciatyvai. Ministerijos atstovų pareiškimuose tradiciškai kalbama, kad motociklas yra nesaugi transporto priemonė, kad avarijos atveju sužalojimai sunkesni, pasekmės skaudesnės, pateikiama per metus žuvusiųjų keliuose statistika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais