Nuo pirmos detalės iki lyderiaujančio gamintojo: „CFMOTO“ pristato naują modelį

Motociklų gamintojas, griaunantis mitus. Nors pažangiuosiuose pasaulio regionuose dar tvyro kiek atgyvenęs mitas apie kiniškų prekių kokybę, vis daugiau Vakarų bendrovių atidaro savo gamyklas būtent šioje šalyje. Tai rodo, kad Kinijoje gamyba yra ne tik pigesnė, bet ir gali atitikti aukščiausius kokybės standartus. Puikus to pavyzdys – kinų motociklų gamintojas „CFMOTO“. Daugiau nei trejų dešimtmečių istoriją skaičiuojanti įmonė savo pasaulinio pripažinimo sulaukė atsakingai ir nuosekliai gamindama itin aukštos kokybės, modernius ir daugeliui prieinamus motociklus.
Nuo pirmos detalės iki lyderiaujančio gamintojo: „CFMOTO“ pristato naują modelį
Nuo pirmos detalės iki lyderiaujančio gamintojo: „CFMOTO“ pristato naują modelį / „CFMOTO“ nuotr.
Temos: 1 Motociklas

„CFMOTO“ įkūrėjas Guogui Lai vadovaujasi posakiu: „Gyvenimas yra tarsi plaukimas prieš srovę: arba tu iriesi į priekį, arba atsilieki.“ Būtent toks mąstymas nuo pat pirmųjų dienų padėjo atliepti klientų poreikius. G. Lai, užuot bandydamas pavyti didelius besivystančios pramonės tempus, nusprendė gaminti tai, ko trūksta. 1992 m. jis sukūrė cilindro galvutę 125cc varikliui. Čia jauna kompanija nesustojo ir jau 2000 m. pristatė pirmąjį skysčiu aušinamą variklį. Tuo metu ši naujovė dar nebuvo populiari, tad buvo nuspręsta gaminti savo motociklus su savo varikliais.

„CFMOTO“ nuotr./Nuo pirmos detalės iki lyderiaujančio gamintojo: „CFMOTO“ pristato naują modelį
„CFMOTO“ nuotr./Nuo pirmos detalės iki lyderiaujančio gamintojo: „CFMOTO“ pristato naują modelį

Vystantis Kinijos visuomenei, daugelis miestų inicijavo motociklų apribojimų politiką, dėl ko drastiškai sumažėjo jų populiarumas. Siekdama prisitaikyti prie šių pokyčių, kompanija priėmė sprendimą orientuotis į laisvalaikiui skirtų transporto priemonių gamybą. Organizacijos vairą perėmus įkūrėjo sūnui Minjie Lai, daugiau dėmesio buvo pradėta skirti jaunajai kartai ir išmaniosioms technologijoms. Tai padėjo pelnyti ir vieną paskutiniųjų šios įmonės apdovanojimų – geriausio 2021 m. keturračio titulą, kurį gavo „CFORCE 1000 OVERLAND“ produktas.

„CFMOTO“ ir KTM partnerystė

Ilga, tačiau kryptinga „CFMOTO“ istorija pasiekė ir Lietuvą, kur šio vardo motociklai įgauna vis didesnį populiarumą. Retas žino, kad su šia bendrove dabar bendradarbiauja ir vienas didžiausių pasaulyje motociklų gamintojų KTM. 2013 m. tarp jų buvo pasirašyta strateginė partnerystė, o 2017-aisiais įkurta bendra įmonė.

Abi rinkos lyderės drauge kuria naujus, pažangius ir šių dienų poreikius bei rinkos tendencijas puikiai atitinkančius motociklų modelius, kuriems gaminti praėjusių metų pabaigoje buvo atidaryta ir nauja gamykla.

„CFMOTO“ nuotr./Nuo pirmos detalės iki lyderiaujančio gamintojo: „CFMOTO“ pristato naują modelį
„CFMOTO“ nuotr./Nuo pirmos detalės iki lyderiaujančio gamintojo: „CFMOTO“ pristato naują modelį

Naujasis „CFMOTO 800MT“ – inovatyvi kelionių ir atradimų dvasia

Vienas ryškiausių „CFMOTO“ ir KMT bendradarbiavimo rezultatų yra naujai pristatytas „800MT“ kelioninis motociklas. „Kelias, laukiantis priešakyje, ne visada yra žinomas. Kiekviename kelyje ir vingyje laukia nauji atradimai. Kartais net nežinai kelionės krypties, bet argi tai turėtų rūpėti“, –nuotykių nata į rinką žengia naujasis modelis.

„CFMOTO“ nuotr./Nuo pirmos detalės iki lyderiaujančio gamintojo: „CFMOTO“ pristato naują modelį
„CFMOTO“ nuotr./Nuo pirmos detalės iki lyderiaujančio gamintojo: „CFMOTO“ pristato naują modelį

Gamintojas, siekdamas neatsilikti nuo vis spartėjančios technologinės pažangos, vairuotojams su džiugesiu pabrėžia, jog išskirtiniai technologiniai sprendimai užtikrinančiais ne tik saugumą, bet ir komfortą. Valdyti įdiegtas elektronines sistemas ir sekti informaciją dabar dar lengviau su septynių colių skersmens spalvotu ekranu. Ekrane vairuotojui pateikiama visos svarbiausios detalės, kaip degalų sąnaudos, pasirinktas vairavimo režimas ar netgi padangų slėgis. Ekrane, beje, galima matyti ir iš telefono bevieliu būdu atvaizduojamą navigaciją.

Tarp kitų, atsispirti neleisiančių motociklo savybių, yra ir skysčiu aušinamas 800 kubinių centimetrų darbinio tūrio variklis. Šis gali išvystyti net 90 arklio galių bei 75 Nm sukimo momentą. Ant KTM platformos kurtas variklis charakteringas savo sukimo momentu jau nuo žemų sūkių, o dėl variklio kompaktiško dydžio motociklo svorio centras yra žemai. Būtent todėl šis motociklas yra lengvai valdomas, o KYB amortizatoriai leidžia ne tik reguliuoti minkštumą, bet ir sunkiai pravažiuojamus kelius paverčia komfortiška patirtimi.

Visi, vertinantys patogumą, netruks pastebėti ir šildomų sėdynių bei „quickshift“ pavarų perjungimo technologijos, dėl kurios sankaba reikalinga tik pajudant iš vietos ar parkuojantis. Norint įveikti ilgesnius atstumus, pavargti neleis pastovaus greičio palaikymo sistema, o stabiliais posūkiais pasirūpins „Cornering ABS“ sistema. Kelionės naktį taip pat netaps sunkumu, mat naujasis „800MT“ aprūpintas tiek LED rūko žibintais, tiek LED technologijos trumpųjų ir ilgųjų šviesų žibintais su automatinio perjungimo bei posūkio apšvietimo technologijomis.

Nenuostabu, kad kiekvieno keliautojo poreikiai yra individualūs, tad šio motociklo savininkams suteikiama galimybė rinktis iš daugybės papildomų aksesuarų – nuo lempų apsaugų iki didelių daiktadėžių.

„CFMOTO“ nuo pat susikūrimo pradžios laikosi filosofijos, kad geras motociklas nebūtinai turi kainuoti daug. Naujojo modelio kaina prasideda nuo kiek daugiau nei 11 tūkstančių eurų. Išbandyti šį veržlų ir komfortišką kelionių motociklą galite Kaune, Raudondvario pl. 131B įsikūrusiame oficialaus platintojo „Motorider“ salone.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų